- Advertisement -
()

2017 a Xiaomi éve volt. Az eladások nőttek, több sikeres modell, nemzetközi díjak, múzeumban kiállított MIX-ek, innováció, AI, sorra nyíló Mi Store és Mi Home üzletek. Heti rendszerességgel bejelentett kütyük, újabb partnerek, és megállapodások sora. Igazán mozgalmas, lendületes évet zárt a gyártó.
Alig kezdődött el 2018, máris több érdekességgel szolgált a CES-es, ha nem is saját néven, de partnerei által, vagy épp az Oculus-al közösen. Nyakunkon a mesterséges intelligencia, a még okosabb eszközök, elektromos autó, vagy épp az önjáró bőrönd.
A lendület a Xiaomi legnagyobb piacán, Indiában sem hagyott alább.2017, december 7-én indította el a Xiaomi a Redmi 5A-t egy belépő szintű telefont, a Redmi 4A utódját. Az indiai árérzékeny piacon a többi Redmi modellhez hasonló siker fogadta a legújabb, ott “Desh ka Smartphone“-ként emlegetett Redmi 5A-t.A készülék igen impozáns felszereltséggel rendelkezik (a belépő kategóriában):
Fém készülékház, 5 hüvelykes HD kijelző, Snapdragon 425 SoC, és 3000 mAh akkumulátor. Adott az Android Nougat, melyen MIUI 9 fut. A fotózásért egy 13 MP-es főkamera felel, f / 2,2-es rekesznyílással, LED-es villanóval. Szelfiket egy 5 MP-es f / 2,0-es kamerával készíthetünk. Az alacsony ár miatt az ujjlenyomat-érzékelő kimaradt. Adott a hibrid SIM-kártyahely, 4G VoLTE és Wi-Fi 802.11 b / g / n támogatással. És ami külön piros pont, az a dedikált microSD slot.

Úgy tűnik, a kínai márka dominanciája folytatódik. A Xiaomi India vezetője, Manu Kumar Jain tegnap a Twitteren mesélte, hogy egy hónap alatt több mint 1 millió Redmi 5A-t értékesített Indiában. Elképesztő.

A magyar vásárlóknak külön öröm lehet, hogy a korábbi, részletes beszámolónk után egy hónappal már megvásárolható a Global, B20-as verzió is a Gearbesten, és napokon belül a magyar shopok egy részében is.

Indiában a helyi gyártás, és a temérdek kedvezménynek (az első ötmillió vásárló számára árengedményt adnak Rs 1,000 összegben) köszönhetően szinte hetek alatt vezető gyártóvá lépett elő a Xiaomi. A hatékony marketing, az úgynevezett impulzus vásárlás egy jól felépített piaci stratégia Ázsiában.
Ráadásul a Xiaomi még nem indította el a Redmi 5/5 Plus értékesítést Indiában, melyek valószínűleg szintén sikeres modellek lesznek, ezzel is növelve a gyártó előnyét a konkurenciával szemben.

How useful was this post?

Click on a star to rate!

Average rating / 5. Number of votes:

No votes so far! Be the first to rate this post.

Since you found this post useful...

Follow us on social media!

Sorry this post was not useful for you!

Fix this post!

Tell us, how can we improve this post?

- Advertisement -