- Hirdetés -

Közvéleménykutatást készített a Facebook azzal a céllal, hogy kiderítse, mennyire elégedettek a felhasználók az oldal minőségével.

Az elmúlt években különösen sok kritika érte a Facebookot: míg egyesek azt nehezményezik, hogy az algoritmus rosszul ítéli meg a posztokat (sokszor tévesen tiltja le felhasználókat, máskor pedig olyan tartalmakat is hagy terjedni az oldalon, amelyeket nem lenne szabad), addig mások szerint az oldal nem foglalkozik a felhasználók negatív élményeivel, és a visszajelzéseket is rendszerint figyelmen kívül hagyja.

Ezen kíván most változtatni a Facebook: elégedettségi felmérést készítettek, ahol a felhasználók őszintén elmondhatják, hogy mit gondolnak az oldallal kapcsolatban. Ugyan a felmérés csak a felhasználók egy kis csoportja számára érhető el, ahogy arra a HVG cikke is kitér, a közvéleménykutatás során a magyarokra is gondoltak, így néhány szerencsés itthonról is elmondhatja a véleményét.

A Facebook nemrégiben egy évösszegző funkciót is közzétett az oldalon: a Year Together kártyák lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy megosszák az elmúlt év legfontosabb pillanatait, eseményeit az oldalon. A vállalat már megkezdte a funkció bevezetését, így érdemes rá-ránézni az oldalra, mert előbb-utóbb mindenki megkapja a jópofa funkciót, amely az év végéig lesz elérhető.

Az évösszegző funkciókból természetesen az Instagram sem marad ki, igaz itt a népszerű, 24 óra után eltűnő Sztorik kapják a főszerepet. Az algoritmusok miután végigböngészték az adatlapot, bejegyzéseket javasolnak a felhasználónak, aki ezek alapján összeállíthatja top10-es listáját a 2021-es év legjobb eltűnő történeteiből.

- Hirdetés -