- Advertisement -
()

Elindultak a megrendelt Xiaomi Mi 9 telefonok a vásárlók felé, sokan már meg is kapták és boldog tulajdonosai lettek. De nem mindenki! Ugyan is tegnap, az egyik kínai vásárlóhoz, egy hiányos Mi 9 került, amit Weibo-n meg is osztott, megjelölve a Xiaomi vezetőit és ügyfélszolgálatát.

Első ránézésre nincs itt semmi baj, de ha a második képet megnézzük, máris döbbenet ül ki mindenki arcán. Ugyan is, hiányzik a LED vaku!

A hozzászólások alapján és a tulajdonos válaszaiból nem derült fény turpisságra, nem Photoshop szerzemény és nem hiányos tok, magán, az üveg hátlapon nincs meg a vakunak a lyuk kivágva. Az nem derült ki, hogy csak a kivágás hiányzik, vagy a vaku is, ahhoz szét kellene szedni a telefont…

Természetesen a vevőszolgálat azonnal írt a vásárlónak, hogy cserélik a készüléket és sűrűn elnézést kértek, de magyarázat nem született, hogy ilyen hogy fordulhatott elő. A mai világban nem egy ilyen világszintű gyártónál, sokkal kisebb lokális vállalatoknál is nagy hangsúlyt fektetnek a minőségellenőrözésre, így ez a “baki” biztos kiveri majd a biztosítékot egyes blogoknál és majd az ellentábor jót csámcsog majd rajta.

Öröm az ürömben, a Weibo posztja alatt nem csak a mókás bejegyzések és a haragosok olvashatóak, hanem egyes rajongók, gyűjtők a telefon árának többszörösét kínálják, csak hogy megszerezzék ezt a különleges példányt.

Ez a gyűjtő képes lenne 1.000.000 Jüant fizetni a hibás telefonért, de ha más is beszáll a licitbe, képes lenne elmenni 5.000.000 Jüan-ig! Simán eladnám és máris megrendelném az Mi 9 Explorer Alita Edition-t! :mrgreen:

How useful was this post?

Click on a star to rate!

Average rating / 5. Number of votes:

No votes so far! Be the first to rate this post.

Since you found this post useful...

Follow us on social media!

Sorry this post was not useful for you!

Fix this post!

Tell us, how can we improve this post?

- Advertisement -