- Advertisement -
()

A Retentiva Distribution Company (közismert néven RDC) a Xiaomi termékek fő és egyetlen forgalmazója Oroszországban a pénzügyi összeomlás szélén áll. A társaságnak 700 millió rubel azaz 9,5 millió dollár adóssága van Otkritie Bank felé. A csődeljárás szinte elkerülhetetlen, ha segítség nem érkezik.

Az RDC nemcsak a Xiaomi termékek hivatalos oroszországi forgalmazója, hanem a Yi kamerák, a Jinga okostelefonok, a Fossil karórák és a Skagen karórák gyártásáért is felelõs. Ha csődbe kerül, a fent említett vállalatoknak más viszonteladókat kell keresniük termékeikre Oroszországban.

A bíróság már megmentette a társaságot egy másik, a GPB Factoring nevű cég által benyújtott csődeljárástól 714 millió rubel összegben. Ennél az ügynél a GPB-nek nem volt meg minden szükséges bizonyítéka (rossz érveket hozott fel), így április 21-i határidő előtt nem indult meg a lefoglalás az RDC ellen.
Emellett 2019. november 26-án a bíróság helyben hagyta a Mobilidi követelését, és 201,7 millió rubelt ítélt meg a társaságnak egy kölcsönszerződés alapján a fennmaradó tőkeösszeggel, valamint büntetéssel terhelve a viszonteladó felé.

Az Otkritie Bank jelenlegi meghallgatása a Retentiva Distribution Company (RDC) ellen május 15-ig várható.

Tehát a Xiaomi-nak és a YI Technology-nak sürgősen új értékesítési partnert kellene találnia Oroszországban, hogy az értékesítés nyártól ne szűnjön meg.
Talán még emlékeztek 2019 júliusára, amikor a Xiaomi diadalittasan nyilatkozott arról, hogy Oroszországban a legtöbb okostelefont értékesítő márka, azaz piacvezető lett. A Retentiva Distribution Company bezárása súlyos csapást jelentene a kínai társaságnak.

Reméljük, hogy a Xiaomi kisegíti orosz partnerét, és tovább tudja értékesíteni okostelefonjait, vagy gyorsan talál egy másik tőkeerős disztribútort, aki tovább folytathatja a kiemelkedő értékesítéseket. Ellenkező esetben beláthatatlan személyi és anyagi következményei lehetnek a kiesésnek.
Nem segíti az RDC-t a COVID-19 járvány sem, hiszen a fokozott korlátozásoknak köszönhetően az offline értékesítés gyakorlatilag megszűnt, míg az online értékesítést a döntéshozók maszatolása, ennek következtében pedig az anyagi bizonytalanság vetette vissza.

Source from

 

How useful was this post?

Click on a star to rate!

Average rating / 5. Number of votes:

No votes so far! Be the first to rate this post.

Since you found this post useful...

Follow us on social media!

Sorry this post was not useful for you!

Fix this post!

Tell us, how can we improve this post?

- Advertisement -