- Advertisement -
()

A kínai tech cégek, az Amerikai piacot hanyagolva Európára koncentrálnak, de a Huawei és a Honor birtokolják jelenleg ennek a szegmensnek a harmadát. A Xiaomi ettől még nagyon messze van és ezért növelni fogja a részesedését, további offline üzletek nyitásával.

Xiaomi alelnöke, Wang Xiang szerint a kínai óriás eget, földet megmozgat, hogy megháromszorozza fizikai üzletét Európában. Jelenleg a kínai almának összesen 50 üzlete van a régióban, de a 2019-es év végéig több mint 150-re akarja ezt emelni. Ez nem meglepő, mivel a vállalat az elmúlt két évben jó eredményt ért el három szegmensben:  alacsony, középkategóriás és prémium okostelefonok.

Miközben Xiaomi középkategóriájú kínálata volt az oka annak, hogy a vállalat az elmúlt években oly népszerűvé vált Kínában és Indiában, az európaiak általában erősebb hardver felé hajlanak, ami megmagyarázhatja, hogy a Xiaomi prémium kínálatai egyre népszerűbbek a régióban. Ez is az egyik oka annak, hogy a Huawei és az általában drága telefonjaik elég keresettek.

Az idő mindent kiderít majd, hogy ez sikerülni fog e a cégnek, de ahogy ismerjük a Xiaomi-t nem csak egy dédelgetett álom…

 

How useful was this post?

Click on a star to rate!

Average rating / 5. Number of votes:

No votes so far! Be the first to rate this post.

Since you found this post useful...

Follow us on social media!

Sorry this post was not useful for you!

Fix this post!

Tell us, how can we improve this post?

- Advertisement -