- Hirdetés -
()

Az Instagram felületéről már jól ismert Reels-t vezetik be világszerte a Facebookon. 

A Reels már 2020 óta elérhető az Instagramon, és azzal a nem titkolt céllal jött létre, hogy versenyre kelljen a rövid videókkal operáló TikTok népszerűségével. Kínai elődjéhez hasonlóan a Reels-szel rövid videókat vehetünk fel zenei aláfestéssel, effektekkel és hasonlókkal. A Facebookot és Instagramot tömörítő Meta most úgy döntött, hogy a rövid videókkal operáló szolgáltatást mindenki számára elérhetővé teszi a Facebookon, ugyanis mint mondjáka Reels messze a leggyorsabban növekvő tartalomformátumuk“.

A szolgáltatás az elkövetkezendő időben több mint 150 országban válik majd elérhetővé az iOS és Android alkalmazásokon keresztül. Ezzel egy időben a cég a Facebook alkotóinak pénzszerzési lehetőségét is kiterjeszti, ugyanis a Reels videókban lehetőséget teremt arra, hogy hirdetéseket helyezzenek el benne.

reels facebookon
Fotó: Meta

Az vitathatatlan, hogy az Instagram elsődleges profilja még mindig a képmegosztás, ám a Meta egyre nagyobb energiát öl a Reels elnevezésű szolgáltatásba is, amelynek segítségével a TikTok mintájára rövid videókat lehet gyorsan és egyszerűen szerkeszteni és publikálni.

Mindeközben a cég egy fizetőst rendszert is tesztel a képmegosztóra, amellyel a felhasználók különféle extra tartalmakhoz juthatnak kedvenc alkotóiktól. A cég hivatalos közleménye szerint az új rendszerrel a tartalomgyártók mélyebb kapcsolatokat alakíthatnak ki követőikkel, és növelhetik rendszeres, havi bevételüket azáltal, hogy exkluzív tartalmakat gyártanak az előfizetőknek.

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?

- Hirdetés -