Egy kisebb zűrzavart keltett az az október 11-én, egy Xiaomi dolgozó által létrehozott Weibo post, amiben röviden kifejtette nemtetszését a vezetéssel szemben. A probléma az, hogy ez a Nanjin Mi Store mikroblogja…
“Ma már nem lesz Nanjing zászlóshajó Mi Store. Ön [valószínűleg a Mi Store menedzsmentjére utal] a testére taposnak a testvéreknek, akik alacsony jövedelmükért dolgoznak. A Xiaomi már nem a legmenőbb cég a fejemben”
– mondta (kissé nyers fordításban) a Weibo blogot üzemeltető csapat egyik munkatársa. A bejegyzés megemlíti a két legfőbb vezért, Lei Jun alapítót és Bin Lin vezérigazgatót. A fő probléma a munkatárs szerint, a kevés megbecsülés és az alacsony bérek, azért az elvárásért, amit a Mi Store üzemeltetője támaszt.
Ez már nem az első, hogy a Xiaomi kínai munkatársai panaszkodnak, sőt, az egyik franchise alapon működő Mi Store tulajdonosa be is perelte a céget, szerződésszegésért, ellátási problémák, kommunikáció és marketing hanyagság, stb.
A bejegyzést gyorsan törölték, de nem eléggé, a helyi média felkapta és több közösségi platformon is megjelent. A Xiaomi közleményében megerősítette, hogy egyik munkatársuk személyes haragját fejezte ki és vizsgálják az ügyet.