- Hirdetés -
()

A Xiaomi Mi Band, az európai átnevezésen kapott egy “Smart” nevet is feleslegesen. Bár mindenki a mai napig simán Mi Band-nak nevezi, töretlen a pályafutása. Ezt támasztja alá, a Canalys legújabb jelentése.




2021 második negyedévére megváltoztak az erőviszonyok, elsőnek a telefon fronton lépett nagyot előre a Xiaomi, de mára a karkötő eladásban is a legjobb lett. A Canalys jelentése szerint globálisan az első helyre került, a piac 20%-os uralmával, amit nem sokkal követ az Apple okosórái. A Huawei maradt a harmadik helyen, a többi márkával elenyésző részt kiszakítva a tortából.

Szép teljesítmény, de Közép-Kelet Európában ennél jóval nagyobb mértékben vezeti a mezőnyt. A Xiaomi hordozható okos eszközei 39%-kal vezetnek, ami maradt az eddigi felállásban. A Xiaomi menetelése megállíthatatlan Európában, úgy mint az egész világon. Nem kell sok már hozzá, hogy minden téren az első helyet szerezze meg.

Utólag megjegyzem, hogy a Xiaomi nem csak a Mi Band karkötőből áll, bár világszerte és Európában nem kapható minden terméke. Ha csak és kizárólag a saját márkáját vesszük alapul, akkor a Mi Band mellett a Mi Watch család is szerepet játszik az eredmények elérésében. De ha mindent is belevettek, mármint a Huami cuccait, akkor már nem akkor durranás ezt a versenyt megnyerni olyanokkal szemben, akiknek évente 1 terméke van. Sajnos a jelentés erre nem tér ki pontosan, de ha jól értesültem, akkor csak a saját márkás termékeiről van szó.

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?

- Hirdetés -