web analytics
KezdőlapHírekXiaomi új üzleti modellt indított - mindenki eladhat Xiaomi termékeket!

Xiaomi új üzleti modellt indított – mindenki eladhat Xiaomi termékeket!

A Xiaomi megkönnyíti a vásárlást és megtöri a hagyományos kiskereskedelmi modellt, hogy az emberek élvezhessék a tudomány és a technológia újdonságait.

A Xiaomi egy másik innovatív megoldással jött létre. Ez év márciusában, a kína legkiemelkedőbb gyártója, a Xiaomi új üzleti modellt vezetett be, amely lehetővé teszi a rajongóinak, hogy saját üzletet hozzanak létre Mi termékek értékesítésére. Néhány nappal ezelőtt indította el a béta verziót és felszólította a rajongókat, hogy próbálják ki, de először regisztrálniuk kell az eladónak. A Xiaomi bolt hivatalos bevezetése szerint “a Xiaomi egyszerűbbé teszi a vásárlást és megtöri a hagyományos kiskereskedelmi modellt, hogy az emberek élvezhessék a tudomány és a technológia újdonságait”

A Xiaominak világszerte sok rajongója van és úgy vélik, hogy a világ leghűségesebb rajongói bázisa. A MIUI operációs rendszere 56 országban több mint 200 millió felhasználóval rendelkezik és gyakran kapcsolatba lép számos felhasználóival és rajongóival a közösségi média platformon keresztül, amely több mint 40 millió követővel rendelkezik.

Ezzel a népszerű új üzleti modellel, amelyen mindenki képes lesz értékesíteni Mi termékeket, várhatóan nagyon sikeres lesz. A Xiaomi közvetlenül értékesíti a termékeket a regisztrált rajongóknak, miközben segítséget nyújt a kiskereskedelemben és a termékek reklámozásában. Ez jelentősen csökkenti a marketing és a működési költségeket. Az üzleti modell béta verziója nyitott azok számára, akik először “eladóként” regisztráltak a kínai társasággal és a Xiaomi bolt hivatalos bevezetése alapvetően megerősíti a fentieket.

Tehát mit is igyekszik elérni a Xiaomi ezzel? Mivel nagy a népszerűsége, a cég a hűséges felhasználókhoz fordul, hogy segítsen növelni az értékesítési számokat és javítani az ellátási hálózatot a rajongók segítségével. A hírek szerint a Xiaomi közvetlenül értékesíti a termékeket a regisztrált rajongóknak, miközben segíti a kiskereskedelmet és a termékek reklámozását. Ez érdekes lehet mindazoknak, akik fiatalok és vállalkozók akarnak lenni, most hogy a Xiaomi elindította az új üzleti modell béta verzióját, amely lehetővé teszi a rajongók számára, hogy saját üzleteiket megnyissák és Mi termékeket áruljanak!

Az új üzleti béta modell most még csak Kínában elérhető és egyelőre csak a támogatott országokban fogják bevezetni a közeljövőben!

Szabó Kornél
Szabó Kornélhttps://helloxiaomi.hu/
2013 óta foglalkozok a Xiaomi termékeivel, először a MIUI rendszerrel ismerkedtem meg és teremtettem meg a rajongói bázist, a MIUI fórumon. 2017 óta írom a cikkeket a Hello Xiaomi hírportálra, ami mára, az ország legnagyobb Xiaomi márkával foglalkozó oldala lett.
KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

Legújabb cikkek