- Hirdetés -
()

Az autós média, CarScoops, kémfotókat tett közzé a Xiaomi SU7 tesztautóról ma kora reggel. A képek szerint, a színes fóliával borított SU7 megjelent a németországi Nürburgring Nordschleifén, és futott pár tesztkört.

Xiaomi SU7 Max lebukott a Nürburgring versenypályán

Nürburgring

A Nürburgring a világ egyik legismertebb versenypályája, amely Németországban, Rajna-vidék-Pfalz tartományban, az Eifel-hegységben fekszik. A pálya három részből áll: egyik a Nordschleife, a régi legendás pálya, a másik a Südschleife, ami ma közútként szolgál, a harmadik a mostani, úgynevezett Grand Prix-pálya.

Az eredeti pálya, a Nordschleife a középkori vár, Nürburg körül fut. A pálya elterjedt becenevei az „A-ring” és „a zöld pokol”. Maga a pálya (a maga 24 kilométerével) nagyon nehéz és veszélyes. Rövid egyenesek, gyors kanyarok és hatalmas szintkülönbségek teszik változatossá és nehézzé. A Nordschleifén kezdettől fogva bárki végighajthatott. A felhajtásért fizetni kell. A világ egyik legnehezebb és legmegterhelőbb pályáján számos autógyártó teszteli új típusait. Ezen kívül a Ring különböző képzéseket is biztosít. A Ringen Taxi szolgáltatás keretében gyakorlott sofőrök viszik végig a vendéget a pályán. A világ számos tájáról érkeznek ide fanatikus autósok és rajongók, hogy végighajtsanak a legendásan nehéz, különleges vonalvezetésű pályán, amely mindenki számára komoly kihívást jelent.

Xiaomi SU7 Max pálya autó

Xiaomi SU7 Max lebukott a Nürburgring versenypályán

Az SU7 rögzített hátsó szárnyat, egy kis első állspoilert kapott az első lökhárító alatt, és egy lidart a tetőre. A jelentés szerint, ha az SU7 meg akarja előzni a Porsche Taycan Turbo GT-t a 20,8 kilométeres New North pályán, akkor a teljes teljesítményét négy számjegyűre kell növelni, és a 0-100 km/h-s gyorsulási időt 2,5 másodperc alá kell csökkenteni.

Idén áprilisi Pekingi Autószalonon Lei Jun bejelentette a Xiaomi SU7 Max Zhejiang eredményeit. A Xiaomi SU7 Max eredeti gumikkal (Pirelli P ZERO 5), a Zhejiang verseny körideje 1:42:163, ami jobb mint a Taycan Turbo S és a Model S Plaid ideje. De Michelin PILOT SPORT CUP 2R félig forró olvadékgumikkal a köridő lecsökkent 1:38:043-ra, amelyet “500 000 jüan alatti leggyorsabb autónak” neveznek Zhejiangban.

Xiaomi SU7 Max lebukott a Nürburgring versenypályán

A tavaly decemberben megrendezett Xiaomi Autóipari Technológiai Konferencián hivatalosan is bemutatták a Xiaomi Super Motor V8-asokat, amelyekről azt állítják, hogy elérik a világon elsőként a 27200 fordulat/perc sebességét. A motor maximális lóereje 578 lóerő, csúcsteljesítménye 425 kW, csúcsnyomatéka 635 Nm, maximális hatékonysága 98,11%, teljesítménysűrűsége pedig 10,14 kW/kg. Na ezzel lehet majd csúcsokat döntgetni!

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?

- Hirdetés -