- Hirdetés -
()

Nagyon sok kérdés merült fel a Xiaomi autó bemutatója óta, a követők, rajongók és úgy mindenki más sok elégedetlen a jelenlegfi infókkal. Nem csak az egyszerű ember, de szaksajtó is érdeklődve figyeli a Xiaomi SU7 hivatalos közleményeit. A pletykák meg csak úgy záporoznak a megjelenésről, árakról és persze a kételkedők mocskaitól.

Xiaomi Autó válaszolt a 100 legégetőbb kérdésre (1. rész)

  1. Sok rajongó számolt be arról, hogy a közelmúltban sok pletyka kering a Xiaomi autókkal kapcsolatban. Tényleg végzi a dolgát a Xiaomi jogi osztálya? Mikor lesz bejelentve a vonatkozó válaszok?
    Ezúttal éppen egy autóipari technológiai konferenciát tartottunk, és a népszerűség olyan nagy volt, hogy várakozásainkat felülmúlta. Egyrészt a hatalmas népszerűség tükrözi a felhasználók Xiaomi autókkal szembeni elvárásait, és nagyon boldogok vagyunk. Egyrészt nagy mennyiségű hamis információ, szóbeszéd, rosszindulatú rágalmak is özönlenek, ezeket időben tisztázni fogjuk, és határozottan vállaljuk a pletykák, rágalmak terjesztőinek jogi felelősségét is.
  2. Mi a Xiaomi SU7 hozzávetőleges ára? Mikor lesz bejelentve?
    Valójában még nincs végleges árunk. Lei úr a Xiaomi Autó Technológiai Konferencián azt is elmondta, hogy valóban egy kicsit drága, de “ésszerűen drága” lesz. Nem lesz 99.000, nem 149.000, nem lesz 199.000 jüan. A végső árat a Xiaomi SU7 hivatalos bemutatásakor tesszük közzé.
  3. Rengeteg hír kering a neten a Xiaomi autók áráról. Igaz?
    Az interneten a Xiaomi autók áráról szóló pletykák mind hamis hírek, a végső árat még nem határoztuk meg. A végső árat a Xiaomi Autó hivatalos megjelenésekor teszik közzé.
  4. A Xiaomi SU7 fő tulajdonságai alapvetően megjelentek?
    A Xiaomi Autó technológiai konferenciáját 2023. december 28-án tartottuk. Ezúttal csak az okos elektromos járművek öt alaptechnológiáját mutattuk be, és csak röviden ismertettük a termékeket. Még mindig sok technológiai és terméktartalommal rendelkezünk, amelyeket még nem fejlesztettünk ki. A Xiaomi SU7 hivatalos bemutatásakor részletesen bemutatom nektek.
  5. Minél nagyobb a nyomás, annál jobb a nagy présöntvényekhez? Miért 9100 tonnás a Xiaomi nagy présöntvény mérete?
    Amiről itt gyakran beszélünk, az a nagy présöntvény szorítóereje. A szorítóerőt a présöntvény kialakítása határozza meg. A Xiaomi integrált nagy présöntvény hátsó padlója nagyobb és bonyolultabb felépítésű, mint a Tesla Model Y, így végül a 9100t névleges szorítóerőt választották. A tényleges használat során a Xiaomi szuper nagy présöntési szorítóerejének maximális értéke 9500 tonna, a stabil érték pedig elérheti a 9300 tonnát is.

    A szorítóerő nem az egyetlen mutatója a nagy présöntési technológiának. A hőkezelhető ötvözet-alapanyagok teljesítménye, a présöntő szigetcsoport kialakítása, a hibaészlelés stb. mind-mind alapvető mutatói a nagyléptékű présöntési technológia mérésének. A Xiaomi jelenleg az egyetlen autógyártó cég a világon és az egyetlen Kínában, amely saját fejlesztésű, hőkezeléstől mentes ötvözet anyagokkal és saját fejlesztésű nagy présöntő szigetcsoportokkal rendelkezik.



  6. Valaki az interneten azt mondta, hogy a Xiaomi nagy fröccsöntőgépét közvetlenül átnevezték a Haiti jelenlegi 8800t-s fröccsöntőgépéről. Igaz ez?
    Természetesen nem. A Xiaomi szuper nagy présöntési kapacitása 9100 t (tonna), nem a modell, hanem a tényleges névleges szorítóerő. Valójában a Xiaomi szuper nagy présöntő klaszter normál működési szorítóereje akár 9500 tonna is lehet. Érdemes megemlíteni, hogy a Xiaomi szupernagy, 9100t-os présöntőgépét a Xiaomi és a Haitian közösen fejlesztette ki. Az iparágban meglévő présöntőgép-technológiára alapozva a Xiaomi K+F csapata 11 szabadalmaztatott tervezési újítást és fejlesztést hajtott végre, amelyek többsége találmányi szabadalom, mint például az AI aktív optimalizálási befecskendezési paraméterbeállító rendszer stb. De a présöntőgép csak egy láncszem. A Xiaomi saját fejlesztésű a teljes présöntő klaszter rendszert, benne 60 berendezéssel és 433 folyamatparaméterrel.
  7. Ha valami eltalál egy nagy présöntvény alkatrészt, mennyi lesz a Xiaomi karbantartási költsége?
    A Xiaomi SU7 hátulja háromlépcsős kialakítást kapott, a pufferzónát pedig az integrált, nagy présöntvény hátsó padlózatán alapozták meg. A hagyományos ütközésekhez csak a gyűrődési zóna cseréje szükséges, a javítási költségek pedig megegyeznek a hagyományos kivitelekkel. Nagyon nagy sebességű ütközés esetén az integrált, nagy présöntvény hátsó padló jobb biztonságot nyújthat.

    Általánosságban elmondható, hogy a Xiaomi SU7 integrált, nagy, fröccsöntött hátsó padlójának kialakítása a következő: a kis ütközéseket könnyű, fájdalommentesen megjavítani, a nagy ütközések pedig erősebbek az Ön biztonsága érdekében. Jelenleg ez a legjobb megoldás.

  8. Magas a Xiaomi nagy présöntvény-termékek hozama? A kezdetektől fogva nagyméretű présöntvény használata minőségi problémákat okoz?
    A nagyméretű fröccsöntési technológia egy tipikus hosszú távú technológia, és a jövő vezető autógyártói számára is jegyet jelent. A Xiaomi Motors a kezdetektől úgy döntött, hogy házon belül fejleszti a teljes köteget, és egyszerre két fröccsöntött szigetcsoportba fektetett be. Annak érdekében, hogy semmi baja ne legyen, egy hagyományos bélyegzési tervkészletet is hozzáadtunk annak idején, és egyszerre három tervkészleten dolgoztunk. Végül sikeresen elindult a Xiaomi szuper nagy présöntési projektje.

    Ugyanakkor saját fejlesztésű, nagy présöntő szigettel kapcsolatos technológiáink között megtalálhatók a hőmérséklet-szabályozó rendszerek, alumínium folyadéktovábbító rendszerek, befecskendező rendszerek, öntőrendszerek stb., valamint saját fejlesztésű mesterséges intelligencia hibaérzékelő rendszereken keresztül biztosítjuk a hozamot.

  9. Mi a Xiaomi Titan Alloy tényleges teljesítménye? A saját fejlesztésű ötvözet csak a költségmegtakarítás érdekében?
    A Xiaomi Titan Alloy kiváló fröccsöntési teljesítmény, mechanikai tulajdonságok, tartósság, újrahasznosíthatóság és gazdaságosság terén. A Xiaomi Titan Alloy 40%-ban újrahasznosított alumíniumot is tartalmaz, ami nagyon környezetbarát. A Xiaomi az egyetlen Kínában és az egyetlen a világon, amely tömegesen gyártható. Egy autógyártó, amely házon belül fejleszt nagyméretű présöntő anyagokat. Azzal kapcsolatban, hogy miért kellett akkoriban kutatni az ötvözetanyagokat, a sajtótájékoztatón azt is elmondtam, hogy a nagyüzemi fröccsöntésnél rendkívül szigorú követelmények vonatkoztak az ötvözet alapanyagokra. A beszállító akkori formulája nem tudott megfelelni követelményeinknek, így csak saját magunk tudtuk kutatni az anyagokat. A saját kutatású anyagok költsége mindenképpen jóval magasabb, mint egy kiforrott megoldás közvetlen használata.
  10. A Xiaomi Titan Alloy valóban saját fejlesztésű?
    Igen. Egyes netezőket korábban téves információk vezették félre. Amit láttak, az egy bizonyos egyetemről származó Yang professzor csevegési feljegyzései voltak. Valójában Yang professzor gyorsan tisztázta. Üdvözlöm Yang professzor szellemét, aki a tényekből keresi az igazságot, és sajnálom az általa okozott félreértést. Remélem mindenki tud segíteni a pontosításban.


  11. Mi a különbség a Xiaomi Titan Alloy speciális képletében?
    A vonatkozó szabadalmak megjelentek és ellenőrizhetők, valamint közzétettük az ötvözetben felhasznált tizenegy elem arányait is. (Szabadalom száma: ZL 2023 1 0604165.9)
  12. A Xiaomi szupermotorjai közül hány saját fejlesztésű?
    Összesen három motort adtunk ki hivatalosan, és bemutattunk egy kutatás előtti motort is, amelyet kísérletileg implementáltak. Közülük a Xiaomi Super Motor V6-ot és V6S-t az UMC-vel, illetve az Innovance-szel közösen fejlesztettük ki, 21.000 ford/perc fordulatszámmal. Ugyanakkor a Xiaomi saját fejlesztésű Xiaomi Super Motors V8-asokkal is rendelkezik, amelyek fordulatszáma 27.200/perc. Ezt az információt az Inovance is nyilvánosságra hozta az A-share befektető interaktív platformján.
  13. A Xiaomi Motor V6 az UMC régi terméke? Miért azonosak a modellnevek?
    A Xiaomi Motor V6 egy új motor, amelyet a Xiaomi és az UMC közösen fejlesztettek ki. A két fél közös erőfeszítésével a motor forgórészének feszültség topológiája javult, a motor fordulatszáma és teljesítménysűrűsége jelentősen megnövekedett, és a vonatkozó szabadalmakat megszerezték.

    Az úgynevezett “Xiaomi Motor V6 a 2020-as UMC TZ220XS000 régi modell motorja” az interneten pletykálják, ami pusztán pletyka. A TZ220XS000 elnevezése csak a nemzeti szabványok szerint történik: TZ az állandó mágneses szinkronmotor; 220 a motor külső átmérője; X a rezolver helyzetérzékelője; S a vízhűtés; 000 az UMC márkakódja. Az azonos belső név nem jelenti azt, hogy azonos motorról van szó, ezt az iparágban nyilvánosan elérhető információkból lehet tudni.

  14. Megerősítették a V8-as motorok tömeggyártását?
    A V8-asok elérték a tömeggyártást, és 2025-ben kerülnek piacra. Jelenleg az autóértékelési médiák ténylegesen tesztelték a V8-as motorokkal felszerelt mérnöki járműveket, és a V8-asok tényleges mért sebessége elérheti a 30.000 ford/perc értéket. A vonatkozó teszt azonban egy határérték-teszt, és továbbra is 27.200 rpm-re kalibráljuk a V8-asok névleges fordulatszámát.
  15. Hogyan éri el a Xiaomi szupermotorja a 35.000-es fordulatszámot? Ez az első alkalom, hogy a Xiaomi olyan motort készített, amely jobb, mint a Tesla és mások?
    A magas, 35.000 ford/perc fordulatszám mögött innovatív erőfeszítések rejlenek a szerkezeti tervezés, az anyagtechnológia és sok más szempont terén. Közülük a legkritikusabb dolog az, hogy a Xiaomi “lézeres in situ megszilárdítású szénszálas tekercselési technológiát” használt a nagy sebességű motorok rotorhüvelyeinek innovatív tervezésére, és megszerezte a vonatkozó engedélyezett rotorszabadalmakat.

    Összehasonlítva a szénszál nedves tekercselési módszerével, amelyhez a tekercselés utáni kikeményítéshez gyantát kell használni. A Xiaomi lézeres in situ keményedő tekercselési eljárása nem szénszálas nyers szálakat és gyantaragasztót használ, hanem szénszálas prepreg szalagokat, amelyeket ugyanarra tekercselnek fel. Munkaállomás berendezések A lézer a szénszálas prepreg szalag megszilárdítására szolgál. Az eljárás egyszerű, egy állomáson elvégezhető, a feszültséget közvetlenül a tekercselési folyamat során tartják fenn.



  16. Valóban a CTB fordított akkumulátorcella az első az iparágban?
    Az akkumulátorcellák megfordítása korábban is előfordult az iparban, a nyomáshatároló szelepek megfordítása is előfordult korábban. Azonban az első két CTB-sejt, amelyet egyidejűleg fordítottak, teljes egészében megfordították, ami korábban soha nem fordult elő. Ez a Xiaomi által úttörő műszaki megoldás az akkumulátor maximális biztonságát és a maximális helykihasználást biztosítja.

    A CTB a Cell to Body rövidítése, ami az autógyártók tervezési képessége. Ez nem csak az akkumulátorgyártók technológiája. A lényeg, hogy az akkumulátorcsomag és a karosszéria egybe van építve. Az akkumulátorcsomag felső burkolata közvetlenül a padló az utastérből. A Xiaomi 36 alapszabadalommal rendelkezik. A CTB integrált felső burkolat, az oldalfal kialakítás, az alsó védelem, a kompozitszálas sárkánygerinc és az egyéb szerkezeti kialakítások mind a Xiaomi által tervezettek. Alacsony vezetőképességű hűtőfolyadék, akkumulátorkezelő szoftver és autófelhőbe integrált biztonsági figyelmeztető rendszer, magas feszültségű architektúrát és így tovább szintén a Xiaomi tervezte.

  17. Milyen konkrét előnyökkel járhat a Xiaomi CTB inverziós technológiai megoldása?
    A Xiaomi CTB akkumulátorcsomag fordított akkumulátorcellás kialakítást alkalmaz. A hagyományos függőleges akkumulátorcellához képest a nyomáscsökkentő szelep lefelé néz. Az egyetlen nem porózus, nagy szilárdságú acél felső burkolattal Kínában, és a világ legszigorúbb hőkifutó biztonsági szabványaival. Ez biztosítja, hogy extrém körülmények között is biztonságos állapotban az utastér teljesen el legyen szigetelve az akkumulátortértől.

    Még ha 55 Celsius-fokon hőkiáramlás következik be, nincs nyílt láng vagy hő terjedése. A nyomáscsökkentő szelep lefelé néz, és a nem porózus felső burkolat képezi az akkumulátor biztonsági védelmi képességeinek felső határát.

  18. Milyen magas a Xiaomi akkumulátorok aerogél tartalma? Szabványos?
    A Xiaomi SU7 az iparág legjobb 17 rétegű nagyfeszültségű szigetelésvédelmét alkalmazza, és személyre szabja az iparág legerősebb aktív hűtési technológiáját: a kettős nagy felületű hűtési terület eléri a 7,8 m²-t, ami a legmagasabb kategóriájában. Ez a csodálatos adat, az iparági átlag négyszerese. Ugyanakkor az akkumulátormag mindkét oldalára 165 darab az iparág legfejlettebb aerogél szigetelőanyaga van rakva, amely akár 1000°C-os hőmérsékletet is kibír.

    Mérnökeink a teszt során rendkívül magabiztosak voltak az innovatív anyagokban és eljárásokban, mertek az aerogél anyaghoz közel tenni a kezüket, és 1000°C-os szórópisztolylánggal a másik oldalon közvetlenül megsütni, és még mindig sértetlen volt.

  19. Egyes netezők kíváncsiak, hogy a Xiaomi SU7 hőkezelése az alacsony hőmérséklethez igazodik-e, és csak -20 °C-on működik. Igaz ez?
    A hőszivattyúk működési körét illetően jelenleg nincsenek szigorú előírások az iparban. Egyes cégek azt állítják, hogy akár -30°C-os hőmérsékletet is el viselni. Valójában nem tiszta “levegős hőszivattyúk”, hanem fűtőtestek vagy vízhőszivattyúk működnek.

    A Xiaomi Auto Technológiai Konferencián kiderült, hogy -20°C-on tiszta levegős hőszivattyúra támaszkodik, és még mindig képes hőt nyerni a levegőből.

    Ha ugyanazt a kalibert követjük, mint amit az érintett cégek említettek, és hozzáadunk fűtőberendezéseket stb., akkor a Xiaomi autók általános hőkezelési képességei akár -30°C-os vagy még alacsonyabb hőmérsékletekhez is alkalmazkodhatnak. Ezért a Xiaomi Motors kihívhatja a “téli villamosok királyát”, és elmondható, hogy “a villamosok többé nem félnek a hideg téltől”.

  20. A Xiaomi Auto Modena platformja teljesen saját fejlesztésű?
    A Xiaomi Auto Modena platformja a Xiaomi teljesen saját fejlesztésű autóipari platformja, korábban is voltak pletykák arról, hogy a Xiaomi Auto más autógyártók architektúráját használja, ami teljesen valótlan.

    A Xiaomi Auto Modena platformja kutatásának és fejlesztésének kezdetén 100 „első”, „csak” és „legtöbb” tervezési célt tűztek ki. Az eredmények egy részét a Xiaomi Auto is megosztotta mindenkivel a Xiaomi Auto Technológiai Konferencián. ugyanakkor további eredményekről is maradunk, a Xiaomi részletesen beszámol majd az autó hivatalos megjelenése után.

    Folytatás következik…

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?

- Hirdetés -