- Hirdetés -
()

A Google bejelentette, hogy 2022. január 1-jétől 15%-ra csökkenti az alkalmazáson belüli vásárlásokból illetve alkalmazáseladásokból származó 30%-os részesedését.

A technológiai óriás korábban 12 hónapos ismétlődő előfizetés után kínálta ezt a kedvezményt, de ezzel a bejelentéssel most már az első naptól kezdve mindenki jogosulttá válik erre a kedvezményre.

Ez minden olyan alkalmazásfejlesztőre vonatkozik, akik fizetős alkalmazást kínálnak, vagy alkalmazáson belüli digitális árukat és szolgáltatásokat értékesítenek.

A Google szerint ez a regisztrált fejlesztők nagyjából 3%-ának felel meg. A többiek ingyenes alkalmazásokat forgalmaznak, amelyek közvetett bevételszerzési módszereket követnek (pl. hirdetések, adatgyűjtés).

  • Az új szolgáltatási díjmodell a következőket diktálja:
  • A szolgáltatási díj kezdetben 15% az első 1 millió dolláros bevételig évente, majd 30% a későbbiekben, ami segítséget nyújt a kisebb fejlesztőknek vállalkozásuk bővítésében.
    Az összes előfizetési bevétel díja 15%, ami tükrözi a fejlesztők befektetését az előfizetők hosszú távú megtartása érdekében.
  • Bizonyos programokban, például a Play Media Experience Programban részt vevő fejlesztők kedvezményes díjra jogosultak lehetnek a magas tartalomköltségek miatt.

A Play Áruházban található alkalmazások mellett a Google az e-könyvek és a zenei streaming szolgáltatások díjának csökkentését is bejelentette, bizonyos jogosultsági feltételek mellett 10%-ra redukálja ezekből származó bevételeit.

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?

- Hirdetés -