Az autós média, CarScoops, kémfotókat tett közzé a Xiaomi SU7 tesztautóról ma kora reggel. A képek szerint, a színes fóliával borított SU7 megjelent a németországi Nürburgring Nordschleifén, és futott pár tesztkört.
Nürburgring
A Nürburgring a világ egyik legismertebb versenypályája, amely Németországban, Rajna-vidék-Pfalz tartományban, az Eifel-hegységben fekszik. A pálya három részből áll: egyik a Nordschleife, a régi legendás pálya, a másik a Südschleife, ami ma közútként szolgál, a harmadik a mostani, úgynevezett Grand Prix-pálya.
Az eredeti pálya, a Nordschleife a középkori vár, Nürburg körül fut. A pálya elterjedt becenevei az „A-ring” és „a zöld pokol”. Maga a pálya (a maga 24 kilométerével) nagyon nehéz és veszélyes. Rövid egyenesek, gyors kanyarok és hatalmas szintkülönbségek teszik változatossá és nehézzé. A Nordschleifén kezdettől fogva bárki végighajthatott. A felhajtásért fizetni kell. A világ egyik legnehezebb és legmegterhelőbb pályáján számos autógyártó teszteli új típusait. Ezen kívül a Ring különböző képzéseket is biztosít. A Ringen Taxi szolgáltatás keretében gyakorlott sofőrök viszik végig a vendéget a pályán. A világ számos tájáról érkeznek ide fanatikus autósok és rajongók, hogy végighajtsanak a legendásan nehéz, különleges vonalvezetésű pályán, amely mindenki számára komoly kihívást jelent.
Xiaomi SU7 Max pálya autó
Az SU7 rögzített hátsó szárnyat, egy kis első állspoilert kapott az első lökhárító alatt, és egy lidart a tetőre. A jelentés szerint, ha az SU7 meg akarja előzni a Porsche Taycan Turbo GT-t a 20,8 kilométeres New North pályán, akkor a teljes teljesítményét négy számjegyűre kell növelni, és a 0-100 km/h-s gyorsulási időt 2,5 másodperc alá kell csökkenteni.
Idén áprilisi Pekingi Autószalonon Xiaomi CEO bejelentette a Xiaomi SU7 Max Zhejiang eredményeit. A Xiaomi SU7 Max eredeti gumikkal (Pirelli P ZERO 5), a Zhejiang verseny körideje 1:42:163, ami jobb mint a Taycan Turbo S és a Model S Plaid ideje. De Michelin PILOT SPORT CUP 2R félig forró olvadékgumikkal a köridő lecsökkent 1:38:043-ra, amelyet “500 000 jüan alatti leggyorsabb autónak” neveznek Zhejiangban.
A tavaly decemberben megrendezett Xiaomi Autóipari Technológiai Konferencián hivatalosan is bemutatták a Xiaomi Super Motor V8-asokat, amelyekről azt állítják, hogy elérik a világon elsőként a 27200 fordulat/perc sebességét. A motor maximális lóereje 578 lóerő, csúcsteljesítménye 425 kW, csúcsnyomatéka 635 Nm, maximális hatékonysága 98,11%, teljesítménysűrűsége pedig 10,14 kW/kg. Na ezzel lehet majd csúcsokat döntgetni!