Mint az köztudott, a MIUI-ban lépten-nyomon reklámokba ütközünk. De nem csak a Play-ről letöltött appokban, amik az ingyenességet garantálják, hanem a rendszer alkalmazások felületein is visszaköszönnek, néha bosszantóan. Bár ezek mennyisége a régió állítással, vagy custom romokkal orvosolható, de a legtöbb rajongó gyári, Global MIUI-val használja a telefonját, ahol ezek kikerülhetetlenek.
Változásra lehet számítani a MIUI reklámjaival kapcsolatban
Már írtunk róla, hogy a felhasználói visszajelzések alapján, Lei Jun felülvizsgáltatja a reklámokat a rendszerben és csökkentik, azoknak mennyiségét. De addig is van pár trükk a tarsolyunkban, hogy kevesebb reklámot lássatok.
A napokban folytatott fejlesztői kérdez-felelek eredményeként, a Xiaomi Product Director és a MIUI Experience General Manager @MIUI Xiaofan ma levelet küldött a Xiaomi felületéért lelkesedő rajongóknak a Weibo-n keresztül, amelyben a folyamat előrehaladásáról számoltak be. Q levél szerint a következő két hónapban a már elkezdett reklámfelületek mennyiségének redukálása befejeződik.
Nem tudjuk, hogy pontosan mit hoz a jövő
A MIUI koncepciója alapján eddig hatalmas bevételt jelentett a Xiaomi számára a rendszerben megjelenő Google hirdetések. Még arról nincs szó, sem hír, hogy ezt miként fogják kompenzálni, ezen bevétel kiesést pótolni. Majd idővel ez is kiderül.