Ezt a számot előző évi leszállított tételek alapján számolják a cégek által leadott jelentések alapján. 2017-hez képest a nem minden márka könyvelhetett el növekedést, a Samsung 14,6%-kal csökkent az előző évhez képest, az Apple 7,5%-kal, a Huawei 41,4%-kal, a Nokia 79,6%-kal. Ezzel ellentétben a Xiaomi 415,1%-os növekedést ért el, ami tízszer nagyobb mint a Huaweié.
Igen, igazad van, úgy nem nehéz, hogy szinte a nulláról betörnek egy olyan piacra, amely szinte szomjazta a márkát és a hivatalos üzletek megnyitását. Az Európába leszállított tételeket eddig csak megjósolni tudták, hisz csak a felhasználók geo adataiból következtethettek arra, hogy mennyi Xiaomi termék landolt a környező országokban. A hivatalos viszonteladók és Mi Store üzletek megnyitásával indult el az igazi adatgyűjtés, a valós adatok csak ez után láttak napvilágot.
A valós számok szerint a Xiaomi az európai piacon már az ötödik helyet szerezte meg, ezzel bebiztosítva magát az európai piac fogyasztási igényeihez. Ezt támasztották alá a piaci elemzők is, amikor megnyílt az első Mi Store Európában. Csak annyit fűztek hozzá, hogy “A Xiaomi a jövőben nagy potenciállal fog rendelkezik az európai piacon”. Így is lett.