A HyperCharge nem újdonság, csak Európában és most már hazánkban. Kínában a Mix 4 telefonban mutatták be először, de hozzánk csak a Xiaomi 11T Pro hozta el ezt nekünk.
A Xiaomi HyperCharge technológiája nagyon összetett. Az akkumulátor, töltő, elektronika és a szoftvermegoldások összessége. A 120 W-os töltés nagyon is valós, bár nekem a belakott telefon bekapcsolva kicsit többet töltött. De kikapcsolt állapotban simán meg van, sőt, ennél rövidebb ez a töltési idő.
1 a 2
A Xiaomi 11T Pro akkumulátora nagyon különleges, 2 cellára osztva, azon belül MTW technológiával, az az többfüles tekercseléssel ellátva. Ennek célja, hogy több, kisebb egységre ossza az akkumulátort, így azokat egyszerre lehet tölteni, gyorsabban mint a normál cellákat. Kevesebb hő, gyorsabb töltés, magasabb élettartam.
1 a 2
Az akkumulátor, töltő és természetesen a felhasználó védelme érdekében, a Xiaomi 34 védelmi vonalat állított fel. Ezt a védelmi mechanizmust a TÜV Rheinland is bevizsgálta, aminek az eredménye, a HyperCharge biztonságos véleményezése. A védelmek pedig a teljesség igénye nélkül:
Akkumulátor
Magas hőmérsékletű töltés/kisütés elleni védelem
Alacsony hőmérsékletű töltés/kisütés elleni védelem
Dupla túltöltés elleni védelem
stb.
Áramkör
Túlmelegedés elleni védelem
USB bemeneti túláramvédelem
USB bemenet feszültség alatti védelem
stb.
Töltő
Túlfeszültség védelem
Túlmelegedés elleni védelem
Kábel titkosítás elleni védelem
Túláramvédelem és túlfeszültségvédelem
stb.
A Xiaomi ígérete szerint, az sem baj, ha télen kint töltjük a telefont a szabad ég alatt, mert akkor is képes, akár 12 W energiát belepumpálni. Bár ez elég valószerűtlen, ki az aki ilyen hidegben tölt egy 270.000 Ft-os telefont? Talán ha télen beülünk az utóba és egyből rádugjuk a töltőre, mielőtt a kocsi felmelegszik. Vagy…
1 a 2
De jót tesz ez az aksinak? Teszik fel sokan a kérdést. Mivel ez nem egy szokványos telefon cella, hanem direkt erre készült remekmű. A fentiekhez még hozzá kell tenni, hogy a cella tekercselése is különleges. Na nem az MTW technológia miatt, hanem az új, grafén anyag használata miatt. A grafén a szén egy nanoszerkezetű allotrop módosulata, egy egyetlen atom vastagságú grafitréteg, melyet méhsejtrácsos elrendezésben álló szénatomok alkotnak. Ezzel a technológiával a nagyobb vezetőképességet ér el és kevesebb hőtermelést érnek el. Így növelve az akkumulátor élettartamát.
Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?
Kattintson egy csillagra az értékeléshez!
Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:
Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.
Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...
Kövess minket a közösségi médiában!
Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!