Hamarosan a YouTube Shorts videókban is megjelenhetnek a rettegett reklámok. 

A közösségi oldalak között bevett gyakorlat a másolás, a cégek előszeretettel vesznek át egy-egy, már jól bevált funkciót a konkurenseiktől. Jó példa erre a YouTube Shorts, amely a TikTokból ismert rövidvideós formátumot emelte át a videómegosztó felületére. A jelek szerint ezúttal is kifizetődő volt a másolás, ugyanis a YouTube anyacége, a Google úgy döntött, hogy hamarosan a Shorts felületére is beengedi a pénzt hozó reklámokat. Úgy tudni, a vállalat elsősorban promóciókat és mobilappokat reklámoz majd rövid videóiban.

Hogy pontosan mikor érkeznek a hirdetések, azt nem tudni, de a cég már teszteli azok bevezetését, így minden bizonnyal belátható indul belül meg fognak jelenni. A Google szerint a YouTube Shorts napi 30 milliárd megtekintést generál, ami mintegy négyszerese a tavalyinak.

A YouTube nemrégiben egy ún. Szuperköszönet funkciót is bevezetett világszerte, amellyel a felhasználók 2 dollártól 50 dollárig terjedő adományokat küldhetnek az alkotóknak, amennyiben tetszett nekik a tartalom, és szeretnének érte köszönetet mondani.