Ma, a Xiaomi Group kommunikációs szolgáltatási márkája: Xiaomi Mobile, hivatalosan is bejelentette a márka frissítését. A tisztviselő elmondta, hogy az új fejlesztési szakaszban azt reméli, hogy a kommunikációs felhasználók nagy számát új márkaképpel, pozicionálással és jobb szolgáltatásokkal tudják összekapcsolni.
A tisztviselők elmondták, hogy a fogyasztókkal való jobb kommunikáció és a hosszú távú márkaérték kialakítása érdekében a Xiaomi Mobile megújította márkaidentitását és új márkapozícionálást indított el. Elkötelezett amellett, hogy kommunikációs szolgáltatási márkává váljon, amely a felhasználók gondjait és pénzt takarít meg.
A beszámolók szerint az új Logo ikont a kommunikációs ipar “jel” grafikái ihlették. A mi logót kreatív eredetként használják, amelyet kiterjeszteni és deformálni kell. Az “i” betű a márka innovációs szellemét (innovációját) jelzi, és a jelvonalak több A márka “egy pontja” az “őszintébb” és “egyszerűbb” márkajavaslatot képviseli.
A 2015-ben alapított Xiaomi Mobile egy magán távközlési szolgáltató márka. A felhasználók saját maguk nyithatják meg a kártyát a hálózathoz való hozzáféréshez. Nyitás után azonnal használhatják, önállóan elvégezhetik a „számválasztás – csomagválasztás – kártyanyitás” teljes folyamatát és megvalósíthatják a „tudatos-fizetés” kommunikációs követelményeit a Xiaomi mobilalkalmazásban.
Emellett a Xiaomi mobiltelefonokra épülő Xiaomi üzletcsarnok a három nagy kínai szolgáltató telefonszámára is tud szolgáltatást nyújtani. A felhasználók lekérdezéseket, feltöltéseket és egyéb szolgáltatásokat is teljesíthetnek rajta. Ezzel párhuzamosan a Xiaomi Mobile a rendszer- és kommunikációs képességek mélyreható integrációját is elvégezte. Elindított egy globális internetes alkalmazást, amellyel a felhasználók egyszerűen és kényelmesen vásárolhatnak tengerentúli forgalmi szolgáltatásokat.
Ma még nem kell attól tartaniuk a hazai szolgáltatóknak, hogy a Xiaomi ebben is versenytársuk lesz a telekommunikációs piacon. Kínában a Xiaomi Mobile szolgáltatása nagyon népszerű, egyszerűsége és árfekvése nagyon kecsegtető, hisz a legdrágább előfizetés is 26 Jüan ~ 1.425 Ft, a legolcsóbb pedig 6 Jüan ~ 294 Ft. Természetesen van több is, választható opciókkal, ami a legmegfelelőbb a felhasználó számára. És mind ezt egy alkalmazásban, 3 perc alatt elvégezhető!