November 11, mint tudjuk Kínában óriási bevételt jelent a webáruházaknak, nagyobb mint a Black Friday. Ebből az őrületből a Xiaomi is kivette a részét, minden platformon támadta a leendő vásárlóit, óriási kedvezményekkel.
Kínai idő szerint este 6-kor már ki is hirdette eredményeit, egy nap alatt összese 4 milliárd Jüan (575 millió dollár) bevételre tett szert. Az első 13 percben már szép eredményt értek el, 500 millió Jüan (72 millió dollár) bevételnél jártak. Rá 37 perccel ez a szám már 1,5 milliárd Jüanra (215 millió dollár) rúgott, ami brutális növekedés, de még nincs vége a napnak. Egy óra múlva már dupláztak, 3 milliárd Jüannal (431 millió dollár) és a nap végére (18:00) több mint 4 milliárd Jüan (575 millió dollár) lett a bevétel.
Azóta újabb jelentés érkezett, záráskor már 5.2 milliárd Jüan, az az 747.000.000 (747 millió) dollár lett a teljes bevétel! 😯
Az eladási csúcsokat a Xiaomi Mi Mix 3, Mi 8 és Mi 8 Pro telefonok hozták, de ezeket követte a Mi Band 3, MiJia légtisztító, az összes porszívó, bőrönd és a rollerek. Természetesen ebben szerepet kaptak a nagyobb és ismertebb kínai webáruházak, amik általában megjelenéskor tetemes mennyiségű árut vásárolnak meg. Egy ilyen akció sorozat kapóra jön, hogy később nagyobb haszonnal akciózzák ki…