November 11, mint tudjuk Kínában óriási bevételt jelent a webáruházaknak, nagyobb mint a Black Friday. Ebből az őrületből a Xiaomi is kivette a részét, minden platformon támadta a leendő vásárlóit, óriási kedvezményekkel.
Kínai idő szerint este 6-kor már ki is hirdette eredményeit, egy nap alatt összese 4 milliárd Jüan (575 millió dollár) bevételre tett szert. Az első 13 percben már szép eredményt értek el, 500 millió Jüan (72 millió dollár) bevételnél jártak. Rá 37 perccel ez a szám már 1,5 milliárd Jüanra (215 millió dollár) rúgott, ami brutális növekedés, de még nincs vége a napnak. Egy óra múlva már dupláztak, 3 milliárd Jüannal (431 millió dollár) és a nap végére (18:00) több mint 4 milliárd Jüan (575 millió dollár) lett a bevétel.
Azóta újabb jelentés érkezett, záráskor már 5.2 milliárd Jüan, az az 747.000.000 (747 millió) dollár lett a teljes bevétel! 8-O
Az eladási csúcsokat a Xiaomi Mi Mix 3, Mi 8 és Mi 8 Pro telefonok hozták, de ezeket követte a Mi Band 3, MiJia légtisztító, az összes porszívó, bőrönd és a rollerek. Természetesen ebben szerepet kaptak a nagyobb és ismertebb kínai webáruházak, amik általában megjelenéskor tetemes mennyiségű árut vásárolnak meg. Egy ilyen akció sorozat kapóra jön, hogy később nagyobb haszonnal akciózzák ki…
Discover more from Hello Xiaomi
Subscribe to get the latest posts sent to your email.