- Hirdetés -
()

Nem évről-évre, hanem negyedévenként lehet olvasni a Xiaomi és a Redmi teljesítményéről. Ami nem is annyira meglepő, hisz még feltörekvő márkákról beszélünk, nem pedig jól bejáratott névről, mint a Samsung, Apple, stb.




Lezárult az idei év első negyedéve és a Canalys kiadta 2020 Q1 statisztikáját, nyugat Európa okostelefon eladásairól. A Xiaomi ma reggel örömmel jelentette be, hogy nem csak világszinten foglalja el az előkelő negyedik helyet, hanem már régióra is leosztva. Az eladások növelése igen nagy szám, persze mert tavaly ilyenkor szinte sehol nem volt a cég, így ezt nem volt nehéz megugrani. De a fontosabb az, hogy az 5 vezető cég közül csak a Xiaomi volt képes fejlődni, a többi nem.

Országokra bontva, a felmérés jól mutatja, hogy Franciaországban és Németországban tartja ezt a tendenciát, tavalyi évhez képest csak a franciáknál lehet a fejlődést kimutatni, a németeknél tavaly ekkor még nem volt hivatalos értékesítés. De egyből a negyedik hely…

Viszont Olaszországban bődületes nagy lett a kereslet a cég termékei iránt, a tavalyi számokhoz képest 300x a növekedés. De ne menjünk el mellette, hogy nagyon jön az OPPO felfele, 4% részesedéssel 1502% a növekedés.

Na de a legnagyobb meglepetést a spanyol rajongók okozták, 2020-ra az első számú márka lett a Xiaomi az országban! Bár a növekedés nem olyan nagy mértékű, mint máshol, de még ez is óriási ahhoz képest, amit a konkurencia “elért”. Na de itt az OPPO, ami képes volt a tavalyi 1 telefont űberelni 1024 telefon eladásával! :mrgreen: Na jó, ez csak vicc volt…

HAJRÁ XIAOMI!!!

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?

- Hirdetés -