- Hirdetés -
()

Hamarosan a YouTube Shorts videókban is megjelenhetnek a rettegett reklámok. 

A közösségi oldalak között bevett gyakorlat a másolás, a cégek előszeretettel vesznek át egy-egy, már jól bevált funkciót a konkurenseiktől. Jó példa erre a YouTube Shorts, amely a TikTokból ismert rövidvideós formátumot emelte át a videómegosztó felületére. A jelek szerint ezúttal is kifizetődő volt a másolás, ugyanis a YouTube anyacége, a Google úgy döntött, hogy hamarosan a Shorts felületére is beengedi a pénzt hozó reklámokat. Úgy tudni, a vállalat elsősorban promóciókat és mobilappokat reklámoz majd rövid videóiban.

Hogy pontosan mikor érkeznek a hirdetések, azt nem tudni, de a cég már teszteli azok bevezetését, így minden bizonnyal belátható indul belül meg fognak jelenni. A Google szerint a YouTube Shorts napi 30 milliárd megtekintést generál, ami mintegy négyszerese a tavalyinak.

A YouTube nemrégiben egy ún. Szuperköszönet funkciót is bevezetett világszerte, amellyel a felhasználók 2 dollártól 50 dollárig terjedő adományokat küldhetnek az alkotóknak, amennyiben tetszett nekik a tartalom, és szeretnének érte köszönetet mondani.

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?

- Hirdetés -