Xiaomi szerviz tudnivalók (TMX)

2308
- Hirdetés -

Sokan sokfelé érdeklődnek a Xiaomi termékük javításával kapcsolatban és nem tiszta, hogy manapság hogy működik. Réges régen, egy messzi messzi évben még mindenki maga javította az általa árusított Xiaomi termékeket. De mióta a cég hivatalosan is betette a lábát hazánkba és megalakultak a hivatalos üzletek, ez megváltozott. Mármint a hivatalos viszonteladók esetében. Azok az üzletek, amelyek nem hivatalos forrásból szerzik be a termékeket, azok még most is maguk oldják meg, hivatalos Xiaomi szerviz nem áll rendelkezésre.

Xiaomi szerviz

A hivatalos viszonteladók listáját megtalálhatjátok a Xiaomi magyar weboldalán itt. De azért felsorolom nektek:

  • xiaomishop.hu
  • mi-home.hu
  • Xiaomi Store Arena Mall
  • alza.hu
  • Auchan
  • Bauhaus
  • Decathlon
  • Emag
  • Euronics
  • Media Markt
  • Metro
  • notebook.hu
  • OBI
  • Telekom
  • Vodafone
  • Yettel

Abban esetben, ha ezen üzletekből vásárolsz bármilyen Xiaomi terméket, akkor a hivatalos Xiaomi szerviz a TMX Mobile Solution Kft.

“A TMX Mobile Solution Kft. az egyik vezető after sales szolgáltató cég Közép-Európában. Sikerünk kulcsa az elmúlt 20 év tapasztalatában, valamint a több mint 350 alkalmazottból álló, fiatal és motivált csapat erejében rejlik. Alapvető üzleti tevékenységünk a mobiltelefonok javítása, de tabletek és notebookok szervizelésével is foglalkozunk, bármilyen típusú és szintű problémáról legyen is szó. Teljes körű after sales logisztikai megoldásokat kínálunk integrált rendszereinken keresztül a mobilszolgáltatók és viszonteladók részére Magyarországon, valamint a környező országokban.

3500 négyzetméteres szervizközpontunk Budaörsön található, a javításokat teljes ESD védelemmel ellátott, és a legmodernebb eszközökkel felszerelt munkakörnyezetben végezzük. Technikusaink 200 munkaállomáson közel 1500 hibás készüléket javítanak meg naponta.”

Ha bármi gond adódna a Xiaomi termékeddel garanciális időn belül, akkor nincs más dolgod, mint felvenni a kapcsolatot a szervizzel itt. Ezen űrlap kitöltésével ingyenes háztól-házig szerviz futárt igényelhetsz. Ez annyit jelent, hogy semmi dolgod, mint becsomagolni a terméket, átadni a futárnak és ha kész, akkor a futár vissza is hozza neked. Ki sem kell lépned a lakásból.

Készülék beküldésére vonatkozó tudnivalók:

Amennyiben készülékének feltételezhetően töltési, vagy akkumulátor hibája van, kérjük küldje be készüléke gyári tartozékait is.

A jótállás keretein belül történő javítás esetén, kérjük küldje be készüléke mellett az érvényes jótállási jegyet és/vagy a számla másolatát, vagy töltse fel adatlapunkra a dokumentumok másolatát.

Általános tudnivalók:

Felhívjuk figyelmét, hogy a készülék adathordozóin tárolt adatokat, a hibától és javítás módjától függetlenül, a javítás megkezdése előtt, adatvédelmi okból töröljük. Emiatt kérjük, a készülék beküldése előtt gondoskodjon az azon tárolt adatok biztonsági mentéséről / törléséről. A szerviz adatmentést nem végez. Ha a készülék hibája nem teszi lehetővé az adatok lementését, de azok az ön számára nélkülözhetetlenek, kérjük még a szerviz szolgáltatás igénybevétele előtt forduljon egy adatmentő céghez.

Továbbá a készüléken/készülékben található nem gyári tartozékokért, sim kártyákért, adathordozókért és kiegészítőkért (pl.: üvegfólia, matrica, stb) szervizünk nem vállal felelősséget, ezeket a bevizsgálás és javítás során készüléktípustól függetlenül el kell távolítanunk.

Garancián túl vagy nem hivatalos forrásból származó termék szerviz

Sokszor megesik, hogy készülékünk garanciális idején kívül betegszik meg és már nem vonatkozik rá az ingyenes javítás. A TMX ekkor is áll mindenki rendelkezésére, javítási költségekről mindig érdeklődjetek előre, hogy ne érjen váratlanul. A TMX csak és kizárólag, a hivatalos globál termékeket javítja, a más régiókban kapható eszközöket nem. Szóval a Kínából rendelt Redmi K50-et hiába vinnéd be, nem foglalkoznak vele.

Minden más esetben, keressétek az eladó üzletet, hogy érvényesítsétek a garanciát. Már ha adnak, vagy nem szűnt meg a bolt…

- Hirdetés -