A Huami, az Amazfit okosóra család és a Xiaomi Mi Band sorozat gyártója pénteken 150 millió dolláros amerikai IPO-t nyújtott be pénteken az Egyesült Államok Értékpapír- és Tőzsdefelügyeletéhez.
A 2013-ban alapított Huami HMI-ként szerepel a NASDAQ-ban. A jelentések szerint 2017. novemberében nyújtottak be bizalmas adatokat a Credit Suisee, a Citi és a China Renaissance jegyzett tőzsdére. A SEC bejelentésében a Huami a Xiaomi egyedüli partnere a Xiaomi márkájú intelligens karkötőknek, óráknak, mérlegeknek és kapcsolódó hordozható eszközök gyártásának, kivéve a gyermek órát és kvarcórát.
Huami azt állítja, hogy a Xiaomi, amely a vállalat részvényeinek 19,3% -át birtokolja, az egyetlen vevő- és forgalmazócsatorna a Xiaomi hordozható eszközök számára. A Xiaomi termékek értékesítésében 2015-ben 97,1%-ot, 2016-ban 92,1%-ot, 2017 szeptember 30-ig a kilenc hónapra 82,4%-ot tette ki csak a hordozható eszközök eladása.
A Huami saját termékeit is értékesíti, amelyek nem az Xiaomi számára készültek és az “Amazfit” márkanév alatt találhatóak. Az Amazfit márkájú termékek középpontjában a közép- és a high-end piaci termékek találhatóak.
Fontos megemlíteni azt is, hogy a Huami nem foglalkozik gyártással (sajátja és Xiaomi sem). Az igazság szerint a Mi Band és a Mi Smart Scale sorozat gyártása is több szerződéses külső gyártóhoz van rendelve, akár komponensenként.