A Xiaomi közzétette 2018 első negyedévének eladási eredményeit. A belépő kategória eladási mutatói emelkedtek.
Több gyártó, mellett a Xiaomi is kiadta a hivatalos eladási számokat. Ezek alapján 28.431.000 telefont értékesítettek, ami elég szép eredmény.
Az okostelefon eladásokból származó bevételek egyedül 23.239 milliárd jüan (3,6 millió dollár, azaz mai árfolyamon 981.180.000 Ft), ami a tucatnyi egyéb termékkategória mellett is bámulatos, még a rendkívül alacsony árrés tudatában is. A Smart Home termékek, a ruházat, életmód, élelmiszer, járművek árrése nem ilyen szűkre szabott, így sejthetjük, hogy a felvett kölcsön törlesztéssel nem lesz komolyabb gondja a gyártónak.
A CDR tájékoztató szerint 2018 januárja és március között, a Xiaomi Csoport kutatási és fejlesztési költsége 1.104 milliárd jüan volt, ami a teljes bevétel 3,21%-át tette ki. 2017-ben a kutatási és fejlesztési költségek 3,151 milliárd jüannál jártak, ami a teljes bevétel 2,75%-át teszi ki. Érdemes tudni, hogy a Xiaomi az év első negyedévében különböző árszegmensekben mutatott be, és értékesített okostelefonokat. A belépő kategória még mindig a legfontosabb szegmens a cég számára, hiszen több mint 11 millió darabot a 799 jüan ($125) alatti modellek tették ki. Ezek összbevétele 5,422 milliárd jüan.

A legkevésbé kelendő modellek a  Xiaomi zászlóshajó okostelefonok, amelyeknek ára legalább 3000 jüan (468 dollár) vagy ennél több, csupán 496 ezer darabot értékesítettek, ami 1,315 milliárd jüan bevételt eredményezett. Ezzel szemben a Redmi 5A kategóriás modellek, melyek ára 800 jüan ($126) és 1299 jüan ($205) közötti, 10.909 millió darabot értékesített. Ennek bevétele 8.861 milliárd jüan volt. Ne feledjük, hogy ezek az értékesítések csupán 2018. első negyedévére vonatkoznak, azaz a MIX 2s, és a Mi8 trió eladásai még nincsenek benne.
Vélhetően a Redmi 6 széria, valamint a 3C minősítésen átesett érkező Mi Max 3 tovább növelik majd az eladásokat, és év végéig újabb rekorddal számolhatunk.