- Hirdetés -
()

A Xiaomi legújabb okostelefonja nemcsak erőteljes, de meglepően letisztult dizájnnal érkezik. A legfrissebb piaci kutatások szerint a Xiaomi 2025 első negyedévében 16,5%-os növekedést ért el, ezzel a harmadik helyre ugrott a kínai okostelefon márkák rangsorában. A cég sikerét nem csupán az új modellek bevezetése, hanem az elektromos járművek piacára való belépés és a kiskereskedelem intenzív bővítése is hozzájárult.

Piaci helyzet és teljesítmény

A kínai okostelefon-piacon a Huawei továbbra is az élen áll, 19,4%-os piaci részesedéssel, amely a legjobb eredménye 2021 óta. A cég 28,5%-os éves növekedését a Nova 13 és a csúcsmodell Pura 70 iránti kereslet hajtotta, valamint a legnépszerűbb modellek árcsökkentése is hozzájárult a sikerhez.

A Vivo a második helyen áll, 17%-os piaci részesedéssel, ami mindössze 0,1%-os növekedést jelent az előző évhez képest. Az elérhető árú Y széria jelentette a legnagyobb eladásokat, míg a prémium X200 széria a Zeiss-szel való együttműködésnek köszönhetően kiemelkedő kamerateljesítményével hódította meg a vásárlókat.

Xiaomi stratégiai növekedése

A Xiaomi a második leggyorsabban növekvő márkává vált a piacon, 16,6%-os részesedéssel. A cég növekedésének okai a következők:

  • Széleskörű lefedettség a támogatási politikában, amely minden fő termékvonalra kiterjed
  • Hatékony belépés a prémium okostelefonok piacára
  • Offline kiskereskedelem bővítése, amely növelte a piaci jelenlétet
  • Elektromos járművek piacára való belépés szinergiái

Piaci trendek és hatások

A CounterPoint Research adatai szerint a kínai okostelefon-gyártók komolyan átvették a “magas konfiguráció és versenyképes ár” stratégiát, amely jelentősen növelte a közép- és prémium szegmensek piaci részesedését. Néhány fontos piaci trend a következő:

  • Az aktuális modellek körülbelül 40%-a támogatja a generatív AI technológiát
  • A DeepSeek kifinomult AI modelljeinek integrálása a jobb felhasználói élmény érdekében
  • A hajlítható formátumok növekvő népszerűsége
  • A hosszú akkumulátor-élettartam mint jelentős termékmegkülönböztető tényező

A kínai piac továbbra is az innováció arénája, ahol az OPPO bemutatta az ultra-vékony Find N5 hajlítható modellt, míg a Huawei az egyedi Pura X klamshellt indította el, amelynek ára 1,055 dollár (7,499 RMB).

Forrás: CounterPoint Research (https://www.counterpointresearch.com), XiaomiOfficial (https://twitter.com/xiaomi)

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?


Discover more from Hello Xiaomi

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

- Hirdetés -