- Hirdetés -
()

A HyperCharge nem újdonság, csak Európában és most már hazánkban. Kínában a Mix 4 telefonban mutatták be először, de hozzánk csak a Xiaomi 11T Pro hozta el ezt nekünk.




A Xiaomi HyperCharge technológiája nagyon összetett. Az akkumulátor, töltő, elektronika és a szoftvermegoldások összessége. A 120 W-os töltés nagyon is valós, bár nekem a belakott telefon bekapcsolva kicsit többet töltött. De kikapcsolt állapotban simán meg van, sőt, ennél rövidebb ez a töltési idő.

A Xiaomi 11T Pro akkumulátora nagyon különleges, 2 cellára osztva, azon belül MTW technológiával, az az többfüles tekercseléssel ellátva. Ennek célja, hogy több, kisebb egységre ossza az akkumulátort, így azokat egyszerre lehet tölteni, gyorsabban mint a normál cellákat. Kevesebb hő, gyorsabb töltés, magasabb élettartam.

Az akkumulátor, töltő és természetesen a felhasználó védelme érdekében, a Xiaomi 34 védelmi vonalat állított fel. Ezt a védelmi mechanizmust a TÜV Rheinland is bevizsgálta, aminek az eredménye, a HyperCharge biztonságos véleményezése. A védelmek pedig a teljesség igénye nélkül:

Akkumulátor

  • Magas hőmérsékletű töltés/kisütés elleni védelem
  • Alacsony hőmérsékletű töltés/kisütés elleni védelem
  • Dupla túltöltés elleni védelem
  • stb.

Áramkör

  • Túlmelegedés elleni védelem
  • USB bemeneti túláramvédelem
  • USB bemenet feszültség alatti védelem
  • stb.

Töltő

  • Túlfeszültség védelem
  • Túlmelegedés elleni védelem
  • Kábel titkosítás elleni védelem
  • Túláramvédelem és túlfeszültségvédelem
  • stb.

A Xiaomi ígérete szerint, az sem baj, ha télen kint töltjük a telefont a szabad ég alatt, mert akkor is képes, akár 12 W energiát belepumpálni. Bár ez elég valószerűtlen, ki az aki ilyen hidegben tölt egy 270.000 Ft-os telefont? Talán ha télen beülünk az utóba és egyből rádugjuk a töltőre, mielőtt a kocsi felmelegszik. Vagy…




De jót tesz ez az aksinak? Teszik fel sokan a kérdést. Mivel ez nem egy szokványos telefon cella, hanem direkt erre készült remekmű. A fentiekhez még hozzá kell tenni, hogy a cella tekercselése is különleges. Na nem az MTW technológia miatt, hanem az új, grafén anyag használata miatt. A grafén a szén egy nanoszerkezetű allotrop módosulata, egy egyetlen atom vastagságú grafitréteg, melyet méhsejtrácsos elrendezésben álló szénatomok alkotnak. Ezzel a technológiával a nagyobb vezetőképességet ér el és kevesebb hőtermelést érnek el. Így növelve az akkumulátor élettartamát.

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?

- Hirdetés -