Az Instagram egy olyan hírfolyambeli változást tesztel, amivel a posztok a képernyő egészét kitölthetik.
A Meta az elmúlt hónapokban komolyan ráállt az Instagram hírfolyamának fejlesztésére, nemrégiben például visszavezette az időrendi feedet, amellyel a tartalmak kronológiai sorrendben jelennek meg. Adam Moseri, az Instagram vezetője most új hírfolyambeli változásról számolt be, amellyel még jobban előtérbe kerülhetnek a bjegyzések.
Az új fejlesztés hatására az összes tartalom, vagyis a fotók és a videók is a képernyő egészén foglalnak majd helyet. Hogy pontosan mikor érkezik az újítás, azt nem tudni, de a vállalat már megkezdte a tesztelést, így a következő hónapok folyamán jó eséllyel már ezzel a formátummal fogunk találkozni. A teljes képernyős tartalmak a TikTok-felhasználók számára egyébként nem ismeretlenek, ugyanis a rövid videóiról ismert platformon is ilyen formában jelennek meg a videók.
A közösségi oldalak között bevett gyakorlat a másolás, a cégek előszeretettel vesznek át egy-egy, már jól bevált funkciót a konkurenseiktől. Az Instagram egyik legutóbbi újítását, a Reels-t is sokan a TikTok-klónjának tekintik, és ez nem véletlen, ugyanis egy új funkcióról van szó, aminek segítségével rövid videókat lehet egyszerűen és kreatívan szerkeszteni és azonnal publikálni.
A TikTok jól bevált rövidvideós formátumát egyébként a YouTube is átvette, és a jelek szerint nem is rosszul, az anyacég Google ugyanis nemrégiben úgy döntött, hogy megkezdi a rövid videók pénzt hozó reklámokkal való teletűzdelését.