- Hirdetés -
()

A Covid-19 járvány alapjaiban változtatja meg a fogyasztói szokásokat, melyek a vírus leküzdése után új irányt szabhatnak az eddig megszokott értékesítési modellben.

A Xiaomi elsők között zárta be fizikai boltjait a tavaszi szezon kezdetén azokban a régiókban, ahol a Covid-19 terjedőben volt, hogy alkalmazottait és a vásárlóit megóvja a fertőződéstől. Ezen korlátozások ráébresztették a gyártót, hogy talán nem a zsúfolt plázák boltjai az egyetlen megoldás, hogy fizikailag megnézhessünk és személyesen megvásárolhassunk egy adott terméket.

A vállalat arra törekszik, hogy termékeit közvetlenebb módon, zsúfolt bevásárlóközpontok nélkül hozhassa el a rajongók számára. A Xiaomi Pop-Up bolt az egyik legegyszerűbb módja annak, hogy alapvető szolgáltatást nyújthasson, túl nagy tömeg, és irdatlan bérleti díjak nélkül.

A Xiaomi Pop-Up bolttal az utcai értékesítés új irányt vehet.

A járvány megváltoztatott sokunkat, átalakulnak a fogyasztói szokások. Az online értékesítés megugrott, az elmúlt fél évben sok magyar is teljesen áttért az online bevásárlásra. A szolgáltatók ezt időben le tudták kezelni, így a megnövekedett forgalom mára nem okoz fennakadást.
Bár a webshop továbbra is a jövő megoldása lehet (kényelmes, gyors; elállhatsz ha nem tetszik), sokan továbbra is ragaszkodnak a személyes vásárláshoz.

A Xiaomi Pop-Up bolt arra törekszik, hogy utcai szinten jelenjen meg közvetlen értékesítéssel, hogy könnyen mozoghasson olyan városok között, ahol nincsenek bevásárlóközpontok (vagy azokban Mi Store üzletek), vagy ahol távolabbról nehezebb termékeket beszerezni.

Aleksandar Mitic, a Tekpoint terjesztési vezetője, a Xiaomi hivatalos disztribútora Bécsben (Ausztriába) bemutatta a Mi Store új, gördülő modelljét (Rolling Mi Store’s), amely lehetővé teszi a vállalat számára a vidéki területekre való eljutást vagy a költözést abban az esetben, ha a koronavírus esetszám túl magas és korlátozzák a plázák nyitvatartását. Szempont persze, hogy a településen engedélyezzék az utcai értékesítést.

Amint azt a bemutató videón láthatjuk, a Xiaomi Pop-Up bolt lehetővé teszi, hogy a legrelevánsabb termékeket egyik helyről a másikra vigye, és értékesítse.
Nem minden termék található meg benne, csupán az alap Xiaomi IoT rendszer főbb eszközeit és a legkeresettebb okostelefonokat kínálják.

Felépítése konténer alapú, amelyben egy egyszerű nyitó és záró rendszert alakítottak ki, amely lehetővé teszi az alkalmazottak számára, hogy percek alatt kinyissák és bezárják a “mozgó boltot”. Tartalmaz egy platformot, amellyel “kivihetik az okostelefonokat az utcára” (mozgatható asztalok), és bevonzzák a Xiaomi Pop-Up bolt mellett elhaladó közönség tekintetét.

“Nagyon jó kezdeményezés arra, hogy közvetlen utcai szintű értékesítést tudjunk ajánlani távol a nagy tömegtől, melyekkel a városokban találkozhatunk és ami a bevásárlóközpontokon kívüli közvetlen értékesítés alternatívája lehet.”
Képes elérni azokat a felhasználókat is, akik távolabb élnek a nagyvárosoktól, és a mozgó élelmiszerboltokhoz hasonló koncepcióval, de heti váltásban képesek lefedni egy egész kistérséget, egy eddig elzárt lakosságot.

A Xiaomi Pop-Up shop csak egy példa arra, amit a vállalat hajlandó megtenni annak érdekében, hogy továbbra is az okosotthon termékek és okostelefonok egyik vezetője maradjon. Képes megoldást találni azokra a problémákra, melyek a járványhelyzet miatt sok vállalkozást nehéz helyzetbe hoztak.

Hogy Magyarországon is találkozhatunk-e ilyen Pop-Up boltokkal, az csak a helyi szerződött partnereken múlik.

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?

- Hirdetés -