Kibővíti kiterjesztett valóság-alapú funkcióit a Snapchat, így a felhasználóknak hamarosan arra is lehetőségük nyílik, hogy virtuálisan felpróbálják a kiválasztott darabokat.
A Snapchat mögött álló Snap már eddig is kínált kiterjesztett valóságra (AR) épülő funkciókat, többek között a Lens Web Buildert nevű alkalmazást, amellyel a felhasználók saját filtereket hozhatnak létre. A vállalat éves Creator Summit nevű eseményén további AR-technológiára épülő fejlesztéseket mutatott be, többek között egy olyan appot, amelynek segítségével a felhasználók felpróbálhatják a kinézett ruhadarabokat.
A cég közlése szerint a Dress Up nevű fejlesztés segítségével a kereskedők és a különböző márkák személyre szabotta online vásárlást kínálhatnak azáltal, hogy az ügyfelek magukon is kipróbálhatják a kiválasztott darabokat. A Snap első globális partnere a Puma, amely lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy a Snap Camera Kit integrációjával virtuálisan is felpróbálhassák a cipőiket – írja a The Verge. A vásárlóknak egyszerűen csak a lábuk felé kell fordítaniuk a telefon kameráját, hogy AR-nézetben lássák, hogyan áll rajtuk a cipellő.
A Santa Monica-i székhelyű vállalat emellett egy Pixy névre keresztelt, mini szelfi drónt is bejelentett, amely repülés közben készít képeket a felhasználójáról. A sárga repülő kamera az Egyesült Államokban és Franciaországban 229,99 dollárért, átszámítva körülbelül 80 ezer forintért lesz kapható .