- Hirdetés -
()

Megjött az IDC jelentése a 2021-es év harmadik negyedévében eladott hordozható okoseszközök piaci megoszlásáról. A kereslet 9.9%-kal nőtt, de nem csak az órák és karkötők, hanem a TWS fülesek is szerepelnek a repertoárban.

IDC Worldwide Wearables 2021 Q3




Az okosórák kereslete most először előzte meg a karkötők utáni érdeklődést, ez talán annak köszönhetően, hogy lassan elmosódik a határ a kettő között. A fitnesz karkötők már mindent tudnak, mint egy óra és fordítva, bár az ár még mindig a karkötők felé dönti a mérleget. De ezzel ellentétben egy óra minden alkalomhoz illik, így egész nap hordható, ellenben egy karkötő nem valami elegáns. Ezzel behúzta a második helyet a hordható eszközök listáján, ami 4.3%-os növekedést jelent. A TWS fülhallgatók eladásának növekedése is elég jelentős lett az előző évhez képest, ami 25.6%-os pozitív változást jelent.

IDC top 5 wearable device

A hordozható okoseszközök piacának első helyet még mindig az Apple vezeti, bár tavalyhoz képest kis visszaeséssel. A Samsung felkerült a második helyre, ami a Xiaomi hatalmas visszaesésének eredménye. Tavalyi év harmadik negyedévében még a Xiaomi volt a második 13.2%-os részesedéssel, alatta a Samsung 8.9%-kal. A Xiaomi mostanra 23.8%-os kereslethiánnyal a harmadik helyre esett vissza, a Samsunggal egy helyet megosztva. A Huawei is növekedett, de nem annyit, hogy változzon a helye a piaci részesedésben.

Az ötödik helyen viszont egy igen ismeretlen cég, az indiai Imagine Marketing szerepel, mely a boAt márkanévvel ellátott eszközöket kínálja Indiában. Hirtelen feltörekvő márka a keleti országban az árával, nem a minőségével és nevével érte el eredményeit. 10 millió eladott termék a tavalyi évhez képest 206.4%-os növekedés, ami érthető egy új és feltörekvő márkánál.

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?

- Hirdetés -