- Hirdetés -
()

A negyedik negyedéves jelentés szerint nem hozott annyi új előfizetőt a Netflix, mint amennyit előzetesen vártak volna tőle. 

A koronavírus-járvánnyal járó bezárkózás és az otthonmaradás egyértelműen a streamingszolgáltatók malmára hajtotta a vizet. Szinte mindegyik szolgáltató, így a Netflix is növekedést könyvelhetett el, ám az erőteljesen kérdéses volt, hogy hosszú távon is meg tudják-e tartani az új előfizetőiket.

A Netflix tavaly októberi számai még hozták a vártat, ám a negyedik negyedévben már nem sikerült ugyanez: a szolgáltató 222 millió előfizetéssel számolt, ám egymillióval kevesebbet, vagyis 221 milliót sikerült csak hoznia. Ugyan ez elsőre nem tűnik egetverő különbségnek, egyértelmű jele lehet annak, hogy a világ legnépszerűbb streamingszolgáltatója veszített elképesztő népszerűségéből. A hír hallatán (nem túl meglepő módon) a részvények is zuhanórepülésre kezdtek, közel 20 százalékot, egészen pontosan 19,8 százalékot estek január 21-én.

Panaszra azért így sincs oka a szolgáltatónak, a megelőző év azonos időszakához képest 16 százalékos bevételnövekedést könyvelhettek el októberben, novemberben és decemberben, valamint az egész éves nyereségüket is sikerült 2,7 milliárd dollárról 5,1 milliárd dollárra feltornászni.

Januárra vonatkozóan azonban már óvatosabban bántak a jóslatokkal, mindössze 2,5 millió új előfizetővel számolnak, azért is ilyen kevéssel, mert a sokak által várt tartalmak, mint például A Bridgerton család második évada és Ryan Reynolds The Adam Project című időutazós filmje is csak márciusban érkezik a platform kínálatába.

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?

- Hirdetés -