- Hirdetés -
()

Hihetetlen fejlődésen megy keresztül a Xiaomi, 11 évesen már a világ harmadik legnagyobb gyártójává nőtte ki magát és úgy látszik, hogy megállíthatatlan.




Xiaomi 2020-as pénzügyi teljesítménye:

  • Teljes bevételük: 245,9 milliárd Jüan ~ 11.632 milliárd Ft (11.632.414.947.591 Ft)
  • Ebből a korrigált nettó eredmény: 130 milliárd Jüan ~ 6.150 milliárd Ft (6.146.466.942.200 Ft)

Itt megjegyezném, hogy a 2020-as magyar költségvetés durván 21 000 milliárd forintos összbevételéhez képest, durván a fele… egy kínai cégnek…

Az okostelefon eladások az év harmadik felére normalizálódott, kis visszaesést követően újra a harmadik legnagyobb gyártójává vált világviszonylatban.

  • Okostelefoneladásokból származó bevétel 152,2 milliárd Jüan ~ 7.199 milliárd Ft (24,6%-os növekedés)
  • 146 millió leszállított telefon (17,5%-os növekedés), ebből 10 millió csúcskategóriás

A Xiaomi másik óriási üzleti ága, az okos eszközök. Az AIoT platform is olyan növekedésben van, hogy ez lassan a hihetetlen kategóriát súrolja.

  • 325 millió csatlakoztatott eszköz (38%-os növekedés)
  • 6,2 millió felhasználó globálisan (52,9%-os növekedés)
  • Havi 45 millió Mi Home app felhasználó (22,1%-os növekedés)
  • XiaoAI havonta 86,7 millió felhasználónak nyújt segítséget (43,5%-os növekedés)




Az okostévé piaca óriásit robbant, mikor a Xiaomi berakta a lábát. Mára Kínában és Indiában az első számú márka, a legtöbb eladást hozzák tavaly óta.

  • 12 millió leszállított készülék
  • No.1 Kínában
  • Globálisan az ötödik legnagyobb tévé gyártó
  • 40,9 millió okos tv és Mi Box felhasználó (48%-os növekedés)

Nem csak a hazájában népszerű a márka, hanem a tengerentúlon, amiben mi is, magyarok beletartozunk. Lássuk Kínán kívül milyen eredményeket hozott a 2020-as év.

  • Külföldi piaci bevétel: 122,4 milliárd Jüan ~ 5.792 milliárd Ft (5.792.813.416.800 Ft)
  • 31,4%-os növekedés a tavalyi évhez képest
  • Európa harmadik legnagyobb gyártója
  • Több mint 9 millió leszállított tétel
  • 380%-os növekedés az előző évhez képest




Utoljára pedig jöjjenek a virtuális bevételek és számok, a Xiaomi internetes szolgáltatásainak ismertetése.

  • Internetes szolgáltatások bevétele 23,8 milliárd Jüan ~ 1.126 milliárd forint (1.126.156.633.518 Ft)
  • 55,1%-os növekedés az előző évhez képest
  • 396 millió MIUI felhasználó
  • 28%-kal több, mint az előző évben (310 millió)
  • Reklám bevétel: Q1 27 millió Jüan – Q4 37 millió jüan (rekord bevétel)

Kicsit durva számok, amihez mi földi halandók nem vagyunk hozzászokva. Mekkora munka lehet egy ilyen céget vezetni, akár csak egy részleget, egy csoportot, lehetetlen elképzelni és ezt mind mind felügyelni, kézben tartani… Na! Szóval egy ekkora márkának vagy TE a rajongója, ha rég velünk vagy, akkor a történelem egy darabja a kezedben van, hamarosan ennél jobb eredmények is születhetnek a jövőben! Maradj velünk! Hajrá Xiaomi!

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?

- Hirdetés -