Az új prototípus bemutatásával újabb mérföldkőhöz érkezett a Mojo Vision.
A Mojo Vision okoskontaktlencséről a 2020-as CES-en lehetetett először komolyabban hallani, és már akkor is lehetett tudni, hogy nem a közeljövőben érkezik a sci-fibe illő fejlesztés. A startup januárban arról számolt be, hogy több megállapodást is kötött, többek között az Adidas sportszergyártóval, de a partnerek között van több más fittneszcég is, úgy mint a Trailforks, a Wearable X, a Slopes és a 18Birdies.
A Moyo március végén új mérföldkőhöz érkezett, a Bay Area-i székhelyű cég bemutatta kiterjesztett valóságú kontaktlencse technológiájának egy új prototípusát, amely a vállalat által fejlesztett rendszerre épül – írja a TechChrunch. A termék megvalósításához ugyanakkor még sok technikai kihívásnak kell megfelelni, de az alapvető elképzelés az, hogy egy microLED-kijelzőt építenek a kontaktlencsébe, amelynek képét egy szintén beépített miniprojektor vetítené a felhasználó szeme elé. A gyártó közlése szerint mindezt egy kevesebb mint 0,5 milliméteres átmérőjű microLED kijelzővel fogják megvalósítani, amely 14 000 pixel/hüvelyk (ppi) felbontással rendelkezik, és amely kültérben és beltérben egyaránt használható lesz.