A tegnapi cikket követően jogosan merült fel a kérdés: szép és jó, hogy külföldön ingyen javítják a Mi A3-at, na de mi a helyzet kicsiny hazánkban? Ennek jártam ma utána.

A két talán legnagyobb hazai Xiaomi resellert kérdeztem meg az üggyel kapcsolatban:

A Xiaomishopot, és a Xiaomi Magyarországot.

A Xiaomishop válaszából idézek:

A xiaomishopban vásárolt készülékek tulajdonosainak természetesen “garanciában” javítjuk meg az A3-as ezen meghibásodását, melyet az Android 11 frissítés okozott.
(Még abban az esetben is, ha a garancia idő már letelt!
Természetesen a vásárlást számlával, vagy rendelési azonosító számmal kell bizonyítaniuk!)

Azon ügyfeleknek, akik NEM a xiaomishopnál vásároltak, vagy külföldi beszerzésből származik az A3-as készülékük, nekik fizetős szolgáltatás keretében tudjuk a javítást elvégezni.

A Xiaomi Magyarország is megerősítette, hogy a gyártó tegnapi bejelentése alapján a hibát garancián belül és kívül is ingyen javítják, a TMX-et kell felkeresni.

Ha máshonnan vásároltátok, vegyétek fel velük a kapcsolatot, minden bizonnyal ingyen fogják javítani.

Korábban számoltunk be róla, hogy a Mi A3 Android 11 frissítése téglázza a telókat, amikre feltelepítik, majd a Xiaomi tegnap kiadott egy közleményt, és egy új, biztonságos frissítést is.