A garanciakiterjesztés, plusz garancia, extra garancia, vagy ahogy egyéb cégek hívják, a gyári garancián túli javítási lehetőség, vagy extra szolgáltatás törésre, beázásra, lopásra, stb. A Xiaomi is elindította saját megoldását, amit Kínában lehet jelenleg csak teljes mértékben igénybe venni.




Bár már Magyarországon igénybe lehet venni, a hivatalos viszonteladóktól vásárolt készülékekre érvényesíthetsz, amiről bővebben itt olvashatsz. Viszont Kínában már ennél jóval többet kaphatsz a MiCare keretein belül.

A MiCare szolgáltatás tartalma:

  1. Törött képernyő javítása két éven belül két alkalommal
  2. Garancia meghosszabbítása 1 évvel, mely alatt ingyenes javítással
  3. Új és régi telefonok beszámítása + pótlási támogatás 1 éven belül

Ezen felül ha igénybe veszed a MiCare garanciális szolgáltatást telefonvásárláskor, akkor a megújítási szolgáltatás keretein belül a vásárlási érték 1,5 szeresét használhatod fel, a következő vásárláskor, ha az újrahasznosítás szolgáltatást veszed igénybe.

Példa

A Xiaomi Mi 10 Ultra 8/256 GB a mi.com oldalon 5.599 Jüan (~257.260 Ft) áron felül az alábbi szolgáltatás vehető igénybe:

  • Balesetvédelmi szolgáltatás: véletlen törött képernyő/beázás – 349 Jüan (~16.035 Ft)
  • Törött képernyő garancia: véletlen betört képernyő – 249 Jüan (~11.440 Ft)
  • MiCare garancia: 2 év alatt 2 törött képernyő, 1 év meghosszabbított garancia, 1 év megújítás – 899 Jüan (~41.305 Ft)
  • Kiterjesztett garancia: + 1 év garancia, ingyenes karbantartás – 159 Jüan (~7.305 Ft)

A MiCare szolgáltatás bármelyik kínai Mi Store, Mi Home, Xiaomi Mall offline és online üzletekben megvásárolható jelenleg csak a Mi 10 és a Mi 10 Ultra telefonokhoz. A támogatott készülékek listája a jövőben változhat, a szolgáltatás Kínán kívüli megjelenése ismeretlen.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ