- Hirdetés -
()

A Xiaomi néhány évvel ezelőtti indulásakor, marketingstratégiája elsősorban az online értékesítés volt. Az évek során a gyártó belátta, hogy nagyobb figyelmet kell szentelnie a hagyományos értékesítési formára is, azaz üzletekre is szüksége van, hogy a vásárlók ki tudják próbálni a termékeket. Az üzletek sorra nyíltak, azonban az online marketingstílusa érintetlen marad.

A Xiaomi nem kicsiben kezdi az üzletnyitást, ne egy pár négyzetméteres üzletre gondoljunk egy plázában. Az első Xiaomi zászlóshajó luxusboltot Shenzhenben nyitják majd meg. Információk szerint a megnyitón a Xiaomi vezérigazgatója, Lei Jun személyesen is jelen lesz. Több lenyűgöző képet is kiadtak, hogy fog kinézni belülről. A Xiaomi első üzlete Vientiane-ben található. Ez egy luxusnegyed Shenzhen-ben, melyben több bank, bevásárló központ, múzeum, szórakoztatót központ található. A Zara, H&M, Prada, Louis Vuitton, mind megtalálhatóak a “szomszédságban”, hiszen a Shenzheni outlet rész a jövő legbefolyásosabb nemzetközi társadalmi, fogyasztói, szabadidős és kreatív célpontja lesz.

A 650 négyzetméter területet lefedő üzletet a globálisan elismert design-csapat, a Eight Inc. tervezte. Az architektúra és a színek az ipari és otthoni funkciókat vegyítette, így kialakítva egy hipermodern üzletet.

A zászlóshajó üzlet kétszintes, melynek első emeletén az okostelefonok, tévékészülékek, intelligens hardverek és egyéb kütyük találhatóak, míg a második emelet az intelligens otthon és életstílus termékekre összpontosít. A második emeleten található a Xiaomi e-kereskedelmi platformja is, beleértve az utazást, sportot és több mint 20 terméktípust.

Shenzhen zászlóshajó üzletében öt 80 hüvelykes képernyő található, amelyek interaktív vásárlási falként szolgálnak. Megtekinthetők a termékfotók és videók az óriási kijelzőn.

Az egész bolt kamerákkal és érzékelőkkel van felszerelve, amelyek figyelik a mobiltelefonos használatot. Megtalálható sokunk kedvence is, egy Mi Jia lézer projektor, mely 150 colos óriás képernyő méretben vetít ki különböző információkat. Mindezt Dolby panoráma hanggal egy külön befogadó stúdióban próbálhatja ki a nagyérdemű.

Az üzlet összes asztalfelületét betonból készítik, hogy tükrözze a bolt ipari jellegét, és a durva felületükkel kiemelje a termékek finom részleteit.

A belső világítást a környező interakcióktól függően 4 szinten szabályozzák.
Elegáns és fényűző, nem igaz?

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?

- Hirdetés -