- Hirdetés -
()

A Xiaomi YU7 tesztjárművét, amely ismét a kínai utakon, ezúttal egy másik prototípussal, a következő számmal látták: YU7. 062. Mindkét jármű erősen álcázott volt, de érdekes betekintést nyújtottak a Xiaomi közelgő elektromos járműterveibe. A dizájnnal és a lehetséges funkciókülönbségekkel kapcsolatos új információkkal a YU7 erős versenyzőnek bizonyul a kemény elektromos járművek piacán.

Különleges ajtókilincs minták

De talán az egyik legszembetűnőbb dolog, amit a legutóbbi kémfotókból ki lehet szűrni, az a nagyon is valós lehetőség, hogy az YU7 többféle ajtókilincs-típussal is büszkélkedhet. Ezen a prototípuson a számozott 062, az ajtókilincsek félig rejtettnek tűnnek, ami az autó feloldása után visszahúzható kialakításra utal. Ez ellentétben áll a korábbi felvételekkel, ahol a kilincsek a karosszériával egy szintben voltak, és így úgy tűnt, hogy fix, nem felnyitható kialakításúak.

Ez a különbség azonban rámutathat arra, hogy talán a Xiaomi opcionális dizájnokat kínál az ajtókilincsek stílusához, a vásárlók számára vonzóbb stílusokkal. Valóban, egy ilyen opció is tökéletesen megfelel a márka által követett vállalati stratégiának, hogy felhasználó-orientált, személyre szabott termékeket nyújtson, legyen szó csúcstechnológiáról, és valószínűleg hamarosan a Teslát is megveri a saját játékában.

Innovatív léghíd-kialakítás

A fényszórótól az autó hátsó részéig tartó léghíd kialakítással rendelkezik, ami teljesen eltér a korábbi prototípustól, az SU7-től. Ez a karcsú és aerodinamikus jellegzetesség nagyszerű látványt kölcsönöz az autónak, és hangsúlyozza a Xiaomi elkötelezettségét a modern és hatékony tervezési elvek iránt.

Kagylós csomagtartó a maximális használhatóságért

Egyéb jellemzők közé tartozik a rések hiánya az elülső motorháztetőn, ami megerősíti azt a tényt, hogy az YU7 fog egy kagylóhéj kialakítású csomagtartó. Az ilyen elrendezés teljes nyitást biztosít a csomagtartó számára, javítva a használhatóságot és a hozzáférhetőséget a felhasználók számára. Ez a funkció is hozzájárul a Xiaomi által követett általános koncepcióval való pragmatikusabb összhanghoz: a könnyű használathoz.

Lézerradaros és lézerradar nélküli változatok

Érdekes módon az egyiknek nincs a tetejére szerelt lézerradarja, amelyet néhány más tesztmodellnél láttunk. Ez talán egy utalás lehet a standard változat, feltehetően a költségcsökkentés érdekében, hogy a Tesla Model Y-jal vetekedjen. A különböző beállítások kínálásával a Xiaomi úgy pozícionálja az YU7-et, hogy még nagyobb közönséget szólítson meg változatos költségvetéssel.

A Tesla Model Y versenytársa

Innovatív kialakításával és funkciókészletével a felállás egyértelműen a Tesla Model Y-jal szemben teszi az YU7-et. A megfizethetőség, a fejlett technológia mellett, a HyperOS platformjába való integrációval, valódi felrázást kell biztosítania a piacon. A lézerradar hiánya az egyik változatnál szintén azt a meggyőződést erősíti, hogy a Xiaomi egy versenyképes, sokkal kedvezőbb árú alapváltozatot kíván kínálni.

További információknak kell felszínre kerülniük, ahogy az YU7 közúti tesztelése folytatódik. A több változat és a különleges funkciók, mint például a félig rejtett ajtókilincsek és a kagylós csomagtartó, egyértelműen utalnak a Xiaomi ambiciózus útitervére az EV-piacon. A jármű 2025 végén kerülhet piacra, és hullámokat vethet az autóiparban. Maradjon velünk, ahogy a Xiaomi folytatja elektromos járművének finomítását a legújabb technológiával, amely felhasználóbarát dizájnnal keveredik, versenyképes áron.

Forrás: xiaomitime.com

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?

- Hirdetés -