Nem rég írtunk a Xiaomi féle TV OS, a PatchWall globalizációjáról Indiában. Igaz a hír címe nem erre alapoz, hanem az eladások számára, amit nem rég az IDC adott ki második negyedév piaci jelentésében.

Kínában már 2018 júniusában kiderült, hogy a Xiaomi vezeti a hazai piacot, de most 2018 Q2-re ezt Indiában is elérte. Ahhoz képest, hogy ott csak 2018. februárban kezdődött el a Xiaomi TV értékesítése, 5 hónap alatt sikeresen több mint fél millió darab került értékesítésre.

Az első készülék 2018. február 14-én került az indiai boltok polcaira, ami a Xiaomi Mi TV 4 55″ volt. Vékonyságával, hihetetlen tudásával és legfőképp árával fogta meg a vásárlókat. 39.999 rúpia ~ 153.135 Ft még hazánkban is reális ár, elnézve a kínálatot, divatos márkák itthon kicsit drágábbak, de már Sharp vagy Toshiba elérhető ilyen áron (Sencor és társait hagyjuk). Emellett a Xiaomi Mi TV 4 PRO 55 hüvelyk, a Xiaomi Mi TV 4A PRO 55 hüvelyk, a Xiaomi Mi TV 4C PRO 32 hüvelyk, a Xiaomi Mi TV 4A 43 hüvelyk és a Xiaomi Mi TV 4A 32 hüvelyk, stb. mindegyik modell követi a vállalat költséghatékony stratégiáját.

Epekedve várjuk a európai értékesítés kezdetét!