- Advertisement -
()

Még egy ki piaci elemzés a tavalyi évre vonatkozóan, amely alapján igazán kiélezett küzdelmet várhatunk az idei évre.

A piackutató cégek szerint a Xiaomi annak ellenére, hogy nem érte el a kitűzött célját a leszállított telefonok esetében, vezeti a kínai piacot. A Canalys és Strategy Analytics közzétették 2015 4. negyedévi adataikat a kínai piac tekintetében, amely azt mutatja, hogy a Xiaomi megelőzi a Huawei-t, visszaszerezve a vezető pozíciók Kínában. A Canalys adatai alapján a Xiaomi 19 százalékos részesedést tudhat magáénak 2015 Q4-ben, míg a Huawei 15,7 százalékos részesedést mutathat fel az azonos negyedévben. Az Apple 13,7 százalékkal a harmadik helyet szerezte meg, míg a Samsung 7,8 százalékkal a negyedik helyen végzett. Természetesen a Canalys legfrissebb adatai csak a kínai okostelefon szállításokra vonatkozik.

Másrészről a Strategy Analytics szerint a Xiaomi megőrizte vezető pozícióját Kínában az elmúlt évben. 2015-ben a Xiaomi 67,5 millió okostelefont szállított le – megelőzve a Huawei-t, amely 62,2 millió darabot szállított, így a vállalatok az évben leszállított okostelefonok 15,4 százalékát és 14,2 százalékát mondhatják magukénak. 2015 negyedik negyedévében a Xiaomi 17,5 millió okostelefont szállított le, így 14.8 százalékos a piaci részesedése Kínában. A Huawei 15,2 százalékos piaci részesedét mondhat magáénak a leszállított 17,9 millió okostelefonnak, így megelőzte a Xiaomi-t ebben a negyedévben.

Linda Sui, a Strategy Analytics igazgatója mondta: “A kínai okostelefon szállítások 4 százalékos éves csökkenést mutatnak, hiszen a 2014 Q4-ben leszállított 123,0 millió egység 2015 Q4-ben 117,9 millióra csökkent. A piac telítettsége, a felhalmozott készletek és a gazdasági megfontolások miatt csökken a kínai piaci növekedés üteme. Azonban a teljes évet tekintve a kínai okostelefon szállítások 3 százalékkal nőttek, hiszen 2014-ben 423,6 millió egységről, míg 2015-ben 437,8 egységről beszélhetünk.

Canalys elemzője Nicole Peng szerint a Xiaomi többek között a Redmi Note 3-nak köszönheti, hogy Q4-ben növekedtek a értékesítési számai, míg a másik tényező, amely nagyban hozzájárult a sikerhez, az év végi kínai akciós vásárlási lehetőségek biztosítása. az utolsó negyedévben volt az év végi eladások Kínában. Peng (a WSJ-n keresztül) a Huawei és a Xiaomi kemény harcát jósolja az idei évre. Az piackutató cégek által közétett utolsó negyedévi eredmények alapján a Xiaomi nem érte el a 70 millió leszállított telefonjával a 2015-re kitűzött célt, ami így jelentősen elmarad a korább általuk várt eredménytől.

source: http://en.miui.com/thread-226550-1-1.html

How useful was this post?

Click on a star to rate!

Average rating / 5. Number of votes:

No votes so far! Be the first to rate this post.

Since you found this post useful...

Follow us on social media!

Sorry this post was not useful for you!

Fix this post!

Tell us, how can we improve this post?

- Advertisement -