- Advertisement -
()

A “Mi Crowfounding” nem új keletű, hisz az anyaországban régóta a vásárlók rendelkezésére áll. Az indiai platform megnyitásával nagyobb és pontosabb képet kaphatnak majd, a vásárlók igényeiről, érdeklődési köréről.

A közösségi finanszírozási platform lényege, hogy a cég egy új terméket kínál fel a vásárlóknak elővételre és ha elég érdeklődő előre befizeti a termék árát, akkor a terméket bevezetik a helyi webáruházba és az előfizetők szállítási előnyhöz jutva először jutnak hozzá. Ahhoz, hogy a termék mindenkinek elérhető legyen, a felkínált elővételre szánt darabszámnak el kellene fogynia, tehát 100% előrendelés az elfogadható, de nem minden esetben, rugalmasak. A befizetett összeget a szállítás előtt visszakapja az aki meggondolja magát és lemondja a rendelést, így nem szenved kárt.

Így történt két konkrét újonnan bevezetett Xiaomi termékkel, a népszerű Bluetooth Mi Selfie Stick Tripod és Mi Bluetooth Audio Receiver kütyükkel, 93 és 113%-os támogatást kaptak. A termékek bevezető ára 16 és 15$, ami nagyon kedvező és 1000 darabra lehetett előfizetni, hogy sikeres legyen az akció.

Egy hasonló megmozdulásnak itthon is örülnénk, ilyesmi szokott lenni a Spemall vásárlói csoport, ahol tömeges, csoportos vásárlással jobb árat érnek el és így olcsóbban kaphatnak meg egyes termékeket, mint pl. a nem rég megjelent Xiaomi Mi Mix 2s telefont. Vagy ott a másik hasonló kezdeményezés, a Xiaomi Shop által kínált lehetőség, ami inkább hasonlít a legjobban.

How useful was this post?

Click on a star to rate!

Average rating / 5. Number of votes:

No votes so far! Be the first to rate this post.

Since you found this post useful...

Follow us on social media!

Sorry this post was not useful for you!

Fix this post!

Tell us, how can we improve this post?

- Advertisement -