Manu Kumar Jain, a Xiaomi India vezetője bejelentette, hogy a Xiaomi India 9 hónap alatt eladott egymillió darab Xiaomi TV-t, így India első intelligens TV márkájává és az első online TV márkává vált. Ez azt jelenti, hogy a Xiaomi ebben a 9 hónapban minden percben 2,5 TV-t értékesített. Az értékesítési mennyiség 500.000 volt 6 hónap alatt és további 3 hónap kellett, hogy elérje az egymilliót.

A szeptember végén indított három Global TV volt az az erő, ami megindította a tömeges vásárlást. A Xiaomi TV 4 Pro 55″, Xiaomi TV 4A Pro 49″ és Xiaomi TV 4C Pro 32″ lendítette meg a márkát az indiai TV piacon. Egyértelműen a tartalom korlátozta eddig a készülékek vételét, ugyan is eddig csak kínai Patchwall állt a rendelkezésre, amit szinte csak és kizárólag Kínában értékeltek. A Globalizációval együtt nem csak az indiai rajongóknak keltette fel az érdeklődésüket, hanem a világ és főleg a magyar rajongókét is.

A Global Patchwall-al ellátott készülékek mesterséges intelligenciával ellátva több mint 700.000 órányi média anyagot tesz elérhetővé, ráadásul hangkereséssel együtt (Google Voice Search). Reméljük még karácsonyig megérkezik hozzánk, a Mi Store-ba, vagy a Xiaomishop-ba, vagy bárhova. Keletről rendelni annyira nem éri meg, hacsak nem vagy elvetemült rajongó, mivel az ára mire ideér, vetekszik a hazai konkurenciával.

1 hozzászólás