Elindultak a megrendelt Xiaomi Mi 9 telefonok a vásárlók felé, sokan már meg is kapták és boldog tulajdonosai lettek. De nem mindenki! Ugyan is tegnap, az egyik kínai vásárlóhoz, egy hiányos Mi 9 került, amit Weibo-n meg is osztott, megjelölve a Xiaomi vezetőit és ügyfélszolgálatát.

Első ránézésre nincs itt semmi baj, de ha a második képet megnézzük, máris döbbenet ül ki mindenki arcán. Ugyan is, hiányzik a LED vaku!

A hozzászólások alapján és a tulajdonos válaszaiból nem derült fény turpisságra, nem Photoshop szerzemény és nem hiányos tok, magán, az üveg hátlapon nincs meg a vakunak a lyuk kivágva. Az nem derült ki, hogy csak a kivágás hiányzik, vagy a vaku is, ahhoz szét kellene szedni a telefont…

Természetesen a vevőszolgálat azonnal írt a vásárlónak, hogy cserélik a készüléket és sűrűn elnézést kértek, de magyarázat nem született, hogy ilyen hogy fordulhatott elő. A mai világban nem egy ilyen világszintű gyártónál, sokkal kisebb lokális vállalatoknál is nagy hangsúlyt fektetnek a minőségellenőrözésre, így ez a “baki” biztos kiveri majd a biztosítékot egyes blogoknál és majd az ellentábor jót csámcsog majd rajta.

Öröm az ürömben, a Weibo posztja alatt nem csak a mókás bejegyzések és a haragosok olvashatóak, hanem egyes rajongók, gyűjtők a telefon árának többszörösét kínálják, csak hogy megszerezzék ezt a különleges példányt.

Ez a gyűjtő képes lenne 1.000.000 Jüant fizetni a hibás telefonért, de ha más is beszáll a licitbe, képes lenne elmenni 5.000.000 Jüan-ig! Simán eladnám és máris megrendelném az Mi 9 Explorer Alita Edition-t! :mrgreen: