- Hirdetés -
()

A Retentiva Distribution Company (közismert néven RDC) a Xiaomi termékek fő és egyetlen forgalmazója Oroszországban a pénzügyi összeomlás szélén áll. A társaságnak 700 millió rubel azaz 9,5 millió dollár adóssága van Otkritie Bank felé. A csődeljárás szinte elkerülhetetlen, ha segítség nem érkezik.

Az RDC nemcsak a Xiaomi termékek hivatalos oroszországi forgalmazója, hanem a Yi kamerák, a Jinga okostelefonok, a Fossil karórák és a Skagen karórák gyártásáért is felelõs. Ha csődbe kerül, a fent említett vállalatoknak más viszonteladókat kell keresniük termékeikre Oroszországban.

A bíróság már megmentette a társaságot egy másik, a GPB Factoring nevű cég által benyújtott csődeljárástól 714 millió rubel összegben. Ennél az ügynél a GPB-nek nem volt meg minden szükséges bizonyítéka (rossz érveket hozott fel), így április 21-i határidő előtt nem indult meg a lefoglalás az RDC ellen.
Emellett 2019. november 26-án a bíróság helyben hagyta a Mobilidi követelését, és 201,7 millió rubelt ítélt meg a társaságnak egy kölcsönszerződés alapján a fennmaradó tőkeösszeggel, valamint büntetéssel terhelve a viszonteladó felé.

Az Otkritie Bank jelenlegi meghallgatása a Retentiva Distribution Company (RDC) ellen május 15-ig várható.

Tehát a Xiaomi-nak és a YI Technology-nak sürgősen új értékesítési partnert kellene találnia Oroszországban, hogy az értékesítés nyártól ne szűnjön meg.
Talán még emlékeztek 2019 júliusára, amikor a Xiaomi diadalittasan nyilatkozott arról, hogy Oroszországban a legtöbb okostelefont értékesítő márka, azaz piacvezető lett. A Retentiva Distribution Company bezárása súlyos csapást jelentene a kínai társaságnak.

Reméljük, hogy a Xiaomi kisegíti orosz partnerét, és tovább tudja értékesíteni okostelefonjait, vagy gyorsan talál egy másik tőkeerős disztribútort, aki tovább folytathatja a kiemelkedő értékesítéseket. Ellenkező esetben beláthatatlan személyi és anyagi következményei lehetnek a kiesésnek.
Nem segíti az RDC-t a COVID-19 járvány sem, hiszen a fokozott korlátozásoknak köszönhetően az offline értékesítés gyakorlatilag megszűnt, míg az online értékesítést a döntéshozók maszatolása, ennek következtében pedig az anyagi bizonytalanság vetette vissza.

Forrás

 

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?

- Hirdetés -