- Hirdetés -
()

A piaci elemző cég, Canalysszerint az alap szalagok, alap órák és okosórák kategóriájába sorolt globális viselhető szalagok piaca 20%-kal nőtt éves szinten 2024 harmadik negyedévében, és elérte az 52,9 millió darabot.

A Xiaomi és az Apple holtversenyben a viselhető szalagok piacának élén

Canalys kutatás kiderül, hogy a Xiaomi és az Apple továbbra is tartja pozícióját, mint a két vezető márka a globális viselhető sávok piacán. A Xiaomi a Mi Band 9 és a Redmi Watch 5 sorozat iránti erős keresletnek köszönhetően 2020 vége óta a legjobb negyedévét érte el. A mai napig a vállalat bővítette a termékcsaládját, hogy szélesebb közönséget tudjon meghódítani: A pántokból Pro, NFC és Active verziók, míg az órákhoz Lite és Active verziók állnak rendelkezésre.

A Xiaomi belépőszintű termékekre való összpontosítása az átlagos eladási ár 9%-os csökkenéséhez vezetett az előző évhez képest. A vállalat azonban a prémium szegmensben is halad előre. A Watch S sorozat például 70%-os növekedést ért el az előző évhez képest.

Az Apple kihívásokkal nézett szembe, mivel a régebbi okosórái iránti kereslet lelassult, ami hatással volt a növekedésre Észak-Amerikában, az egyik legfontosabb piacán.

Xiaomi és Apple holtversenyben az élen

Az alap szalagok és órák növekedtek, míg az okosórák változatlanok maradtak

A kutatásból kiderül, hogy az alap szalagok 7%-kal nőttek (2023 harmadik negyedévéhez képest 10,4 millió szállított darab) az olyan sikeres bevezetések után, mint a Xiaomi Mi Band 9 és a Samsung Galaxy Fit3. Az okosórákhoz képest kevesebb funkcióval rendelkező alap karórák 3%-kal, 23,9 millió darabra nőttek. Az ilyen készülékek iránti kereslet azonban Indiában már lassulni kezdett.

Az okosórák kiszállítása enyhén, 0,1%-kal nőtt, és elérte a 18,5 milliót. De ennek ellenére az okosórák a legértékesebb szegmens a szállítások 35%-ával, de a piac 74%-ával.

A globális viselhető sávok piaca nőtt

Miért teljesítenek egyes régiók jobban, mint mások?

“Regionális különbségek határozzák meg a viselhető sávok piacát, a feltörekvő piacok erős növekedési potenciált mutatnak, míg Észak-Amerika küszködik,” mondta Cynthia Chen, a Canalys kutatási vezetője.

Nagy különbség van a feltörekvő és az érett piacok között. Az olyan feltörekvő régiók, mint Latin-Amerika és az EMEA, a növekedés motorjai az olyan megfizethető eszközök miatt, mint a Xiaomi Mi Band sorozat és a Samsung Galaxy Fit3. Észak-Amerika még mindig csökkenő kereslettel küzd, mivel az érett piacokon a felhasználók nem látják szükségét annak, hogy új modellekre frissítsenek.

Mi a következő lépés a viselhető pántok piacán?

A Canalys szerint a vállalatoknak innoválniuk kell, hogy versenyképesek maradjanak. A fogyasztók már hozzászoktak az AMOLED kijelzőkhöz és a fejlett egészségügyi funkciókhoz még a kedvező árú eszközökben is, így az elvárásaik nőnek. Ez nyomást gyakorol a gyártókra, hogy alacsonyabb áron többet nyújtsanak.

Az okosórák lesznek a fő forrás vezető vállalatok prémium márkák és ökoszisztémák a felhasználók számára. További hardver- és szoftverfejlesztések, például az alváskövetés és a gépi tanulás fejlesztései fogják alakítani e piac jövőjét.

Forrás: www.androidheadlines.com

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?

- Hirdetés -