- Hirdetés -
()

A Xiaomi lenyűgöző teljesítményéről tanúskodik, hogy 2024-re ő lett a vezető szereplő a kínai vezeték nélküli fejhallgató piacon. A legfrissebb “Kínai Vezeték nélküli Fülhallgató Piaci Havi Nyomkövető Jelentés”, amelyet a Nemzetközi Adatvállalat (IDC) készített, azt mutatja, hogy a kínai Bluetooth fülhallgatók piaca 2024-ben összesen 113,53 millió egységet ért el. Ez egy lenyűgöző 19,0%-os éves növekedést jelent. Ez az eredmény hangsúlyozza a Xiaomi elkötelezettségét az innováció, a minőség és a megfizethetőség iránt az audio kiegészítők piacán.

Csak a 2024 negyedik negyedévében 30,8 millió egység került forgalomba, ami 20,1%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. Ez a robusztus növekedés a vezeték nélküli audio megoldások iránti növekvő keresletet mutatja a kínai piacon.

A Piac Szegmenseinek Elemzése

Az IDC jelentés részletes betekintést nyújt a vezeték nélküli fejhallgató piac különböző szegmenseibe:

  • Igazán Vezeték Nélküli Fülhallgatók: A szállítások elérték a 72,35 millió egységet, ami 5,6%-os éves növekedést jelent.
  • Nyitott Fejhallgatók: Robbanásszerű növekedést mutattak, 24,92 millió egységet szállítottak, ami elképesztő 212,0%-os növekedés.
  • Nyakba Akasztható Fejhallgatók: Csökkentek 9,34 millió egységre, ami 30,1%-os csökkenést jelent.
  • Fülre Húzható Fejhallgatók: 6,92 millió egységet értek el, ami 26,1%-os éves növekedés.

Xiaomi Útja a Piaci Vezető Szerephez

A Xiaomi sikerét a vezető Bluetooth fülhallgató gyártóvá válásban több kulcsfontosságú tényezőnek köszönheti:

  1. Technológiai újítások kihasználása, hogy rendkívül versenyképes árakat kínáljanak.
  2. A belépő szintű igazán vezeték nélküli fülhallgatók piacon való dominancia megszilárdítása (200 jüan alatt).
  3. Az alacsonyabb, 200 jüan alatti szegmens piaci részesedésének növelése 2023-hoz képest 13 százalékponttal.

Verseny a Kínai Piacon

Bár a Xiaomi vezető szerepet tölt be, más nagy szereplők is aktívan versenyeznek a piaci részesedésért:

Huawei

A Huawei 2024-ben bővítette jelenlétét a belépő szintű igazán vezeték nélküli piacon, például a Freebuds SE 3 termékével. A cég az open-type fülklipsz piacon is az élen áll, kihasználva a márkájának ökoszisztémáját és csatornastratégiáját.

Apple

Az Apple 2024 szeptemberében új termékek bevezetésével növelni tudta szállításait. Az új fél-in-ear aktív zajcsökkentő termékek megjelenése megfelelt a vásárlók igényeinek a kényelem és a zajcsökkentés terén. Az Apple azonban továbbra is versenynyomás alatt áll az egyre érzékenyebb árképzésű piacon.

vivo

A vivo 2024-ben megerősítette kettős stratégiáját a vezeték nélküli piacon. A cég a felhasználói élményre összpontosított fő márkáján keresztül, míg az iQOO almárkéje a teljesítményre és az értékre helyezte a hangsúlyt. Ez a megközelítés, a belépő szintű termékekkel kombinálva, jelentős növekedést hozott a valódi vezeték nélküli fülhallgatók szállításaiban.

Edifier

Az Edifier aktívan fektetett be az open marketbe 2024 során, folyamatosan fejlesztve termékportfólióját különböző formátumokban és árkategóriákban. Az Edifier évek óta szerzett tapasztalatát kihasználva a valódi vezeték nélküli termékek terén, a dizájn és a marketing stratégiák mellett a műszaki specifikációk is emelték a termékek vonzerejét. Az Edifier az over-ear fejhallgatók piacon is az élen állt a versenyképes árainak és egyedi dizájnjának köszönhetően.

Mivel a Xiaomi folytatja az innovációt és bővíti audio termékportfólióját, a cég jól pozicionált ahhoz, hogy megőrizze vezető szerepét Kína versenyképes vezeték nélküli fejhallgató piacán 2025-ben és azon túl is.

Forrás: ITHome

Forrás

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?

- Hirdetés -