Ha azt mondom, hogy Xiaomi rendelkezik a világ leghűségesebb “fanatikus” rajongó táborával, sokan valószínűleg nem értetek egyet, hiszen ott az Apple és a Samsung tábora is, akik szintén nagyon hűségesek, különösen az Apple fanatikusai. Azonban észrevettétek, hogy az átlagos Xiaomi felhasználó soha nem lát semmi rosszat a cégnél? Ez nyilvánvalóan a vállalat iránti szenvedély. Bár mindenhol vannak ellendrukkerek, és kritikusok, akkora negatív visszhangot még nem kapott a Xiaomi, mint egyes neves gyártók. A Xiaomi felhasználók bázisa az felső vezetői rétegben, a középosztályban éppúgy megtalálhatóak, mint szegényebb rétegekben, iskolázottságtól függetlenül.
A Huawei-hez képest a Xiaomi világszerte kevésbé ismert, de még a Huawei rajongói sem olyan lelkesek, mint a Xiaomié.
A fanatizmus leginkább Délkelet-Ázsiában érhető tetten, de Indiában is elég sok a Xiaomi készülékek iránti szenvedélyes felhasználó.
Ez elmúlt napokban került fel a világsajtóba egy indonéz fanatikus házaspár cselekedete. Történt ugyanis, hogy újszülött lányuk épp a keresztelő előtt állt, és a márka iránti tiszteletüket kifejezvén, második névként a “Xiaomi”-t adták. Ezt az információt megosztotta Xiaomi alelnöke a Weibo oldalán keresztül is, így garantáltan világhírűvé vált az eset.
Rendszeresen láthatunk hasonló fanatizmus a sportban, neadj’… a politikában, de egy tech gyártó esetén ez még friss.
Hallottatok hasonló esetéről? (Az Alma nem számít ugye :D)