- Hirdetés -
()

A Xiaomi bejelentette, hogy a közelgő rendszerfrissítésben orvosolják a Control Center fagyás problémáját, amely a felhasználók körében felmerült panaszok miatt vált aktuálissá. Ez a hiba a Control Center késlekedését és akadozását okozza a napi használat során. Ez különösen a REDMI és POCO felhasználók körében vált mostanában sokat vitatott problémává.

A probléma áttekintése

A Control Center fagyás a Xiaomi legújabb operációs rendszerének, a HyperOS 2.0-nak bizonyos verzióit érinti. A problémát az alábbi eszközökön és szoftververziókon azonosították:

  • Érintett eszközök: Redmi Note 13 Pro 5G és POCO X6 5G
  • Érintett verziók: OS2.0.3.0.VNREUXM és OS 2.0.2.0.VNRMIXM

Felhasználói panaszok és hatások

Felhasználók többször is jelezték, hogy ez a probléma megnehezíti a napi munkát. Különösen zavaró lehet a figyelmeztetések kezelésekor vagy a Control Center beállításainak módosításakor. A késlekedés és a válaszadás hiánya rendkívül frusztrálóvá teheti a funkciók használatát, rontva ezzel a felhasználói élményt.

Xiaomi reakciója

A heti hibajelentésben a Xiaomi elismerte a problémát, és megnyugtatott mindenkit, hogy dolgoznak a megoldáson. A cég forrásai szerint a hiba jelenleg „Elemzés alatt” áll, de a fejlesztők már bejegyezték a következő frissítés megoldandó problémái közé.

Mit várhatsz a következő frissítéstől

Bár a Xiaomi nem adott meg konkrét kiadási dátumot a javításra, a várakozások szerint a HyperOS 2.0 érintett verzióihoz egy kisebb javítócsomag érkezik. A frissítés célja a következők javítása lesz:

  1. A Control Center fagyásának megszüntetése a stabilitás javítása érdekében.
  2. A rendszer teljesítményének javítása a napi használat gördülékenyebbé tétele érdekében.

Hogyan maradj naprakész

Ha letöltöd a MemeOS Enhancer alkalmazást, a legfrissebb verziót kapod az eszközödre. Ha szeretnéd kipróbálni, telepítheted a SystemUI Plugin programot is, hogy frissítsd a Control Center-t és megpróbáld orvosolni a problémát.

A Xiaomi gyors reagálása és akciója mutatja a cég elkötelezettségét a felhasználói elégedettség iránt. A márka arra ösztönzi a felhasználókat, hogy a Visszajelzés alkalmazáson vagy a ROM Fórumon keresztül jelentsenek problémákat, hogy gyorsan azonosíthassák és orvosolhassák azokat. Maradj velünk, hogy értesülj a legfrissebb fejlesztésekről, és várjuk a zökkenőmentes, akadásmentes élményt a következő kiadásban!

Forrás

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?

- Hirdetés -