Nem hiszem, hogy a Xiaomi-ról sok mindent kellene még elmondani, ma már mindenki jól ismeri a keleti céget. De minden negyedéves pénzügyi jelentése mindig megdöbbent, mennyi pénz folyik be egy giga-mega céghez.




A Xiaomi Csoport második negyedéves bevétele 87.8 milliárd Jüan ~ 4022 milliárd Ft 2021-ben, ami 64,0% -os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.
6.3 milliárd Jüan ~ 288 milliárd Ft korrigált nettó nyereség, 87.4 %-os növekedés az előző év azonos időszakához képest, és ezzel ismét új szezonrekordot állított fel.

Számukra külföldön, az az globálisan 436 millió Jüan ~ 19.9 milliárd Ft 2021 második negyedévében. Ez 81.6 %-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. Tengeren túli bevételek (USA) 93.8 %-os növekedés értek el, ebből on-line értékesítés 96.8%-kal nővekedett.

Csak telefon eladásból származó bevételük 591 millió Jüan ~ 27 milliárd Ft, ami 5.290 millió eladott darabot jelent. Globális értékesítés 86.8%-kal nőtt, ami a piaci részesedés 16.7%-át jelenti. Csúcskategóriás telefon eladások globálisan meghaladták a 12 millió darabot.

Az okostelefon-szállítmányok először kerültek a második helyre a világon és a csúcskategóriás termékek jól teljesítettek. Az intelligens ökológiai pontszámok káprázatosak, a Xiao Ai havi aktív felhasználói először lépték túl a 100 milliót és a Xiaomi TV 10 egymást követő negyedévben az első helyen végzett Kínában.