- Hirdetés -
()

A BusinessKorea jelentése szerint a Xiaomi megtette az első lépéseket a dél-koreai piacon való megjelenés megszilárdítása érdekében. A cég megalapította független leányvállalatát, a Xiaomi Technology Korea-t, amely a Mirae Asset Center Building 1-ben található. Az iroda körülbelül 20 alkalmazottal rendelkezik, és most arra készül, hogy hivatalosan is bemutatkozzon, miután véglegesítette üzleti stratégiáit. Ezek a stratégiák segítenek abban, hogy a cég jól érezze magát a kihívásokkal teli koreai piacon.

Behatolás egy Nehéz Piacra

A “külföldi mobiltelefonok temetője” néven ismert Dél-Korea kihívásai a külföldi márkák számára valóban komolyak. Ennek ellenére a Xiaomi stratégiája most nagy lelkesedéssel próbálja növelni piaci részesedését. Eddig főként háztartási gépeket és feloldott verziójú okostelefonokat értékesített forgalmazók útján. Most, hogy megalapította helyi leányvállalatát, a vállalat elkötelezte magát a váltás mellett. Partneri viszonyt alakít ki helyi mobilszolgáltatókkal, hogy „átfogó technológiai vállalatként” mutatkozhasson be.

A cég egyik vezető stratégiája a zászlóshajó okostelefonok piacra dobása. Ide tartozik a Xiaomi 15 sorozat is, amelyből több mint 1 millió darabot adtak el mindössze két hónappal a termék bemutatása után Kínában. A zászlóshajó modellek és a megfizethető árú telefonok bevezetése a Xiaomi kulcsfontosságú erősségeit mutatja: az innovációt és a megfizethetőséget. A Xiaomi szeretné tovább diverzifikálni portfólióját Dél-Koreában, más népszerű termékek, például okosórák, robotporszívók és egyéb bestsellerek kínálatával, hogy bővítse ökoszisztémáját a helyi fogyasztók felé.

Kiskereskedelmi Bővítés és Szolgáltató Partnerkapcsolatok

A cég megnyitja első offline boltjait, amelyek célja a fiatalok elérése, akik érzékenyek az új technológiai kütyükre. Ezek a boltok a vibráló Gangnam, Hongdae és Seongsu-dong területein találhatók Szöulban, és céljuk a Mi Home márka jelenlétének megerősítése.

Továbbá, a Xiaomi tárgyalásokat folytat Dél-Korea három legnagyobb mobil szolgáltatójával: SK Telecom, KT és LG Uplus. Míg a szolgáltatók már értékesítették a Xiaomi középkategóriás Redmi sorozatát, a zászlóshajó modellek, mint például a Xiaomi 15 közös marketingje jelentős változást hozhat a cég sorsában a koreai piacon.

Globális Pozíció és Helyi Aspirációk

A kínai óriás jelenleg a harmadik helyen áll a globális okostelefon-szállításban. Ezt a Samsung és az Apple követi a két első helyen, 14%-os piaci részesedéssel. A Xiaomi arra törekszik, hogy felkavarja a piacot Dél-Koreában, fokozottan lokalizált megközelítéssel. Innovációra épülő termékportfólióval, elérhető árakon kívánja megvalósítani céljait. A Xiaomi Technology Korea hivatalos bevezetésének végső szakaszában egyértelművé válik, hogy a cég hatalmas lehetőséget lát Dél-Koreában. Ez a piac remek próbaterület lehet a Xiaomi számára, hogy megmutassa versenyképességét a külföldi technológiai márkák számára legnehezebb régiók egyikében.

Forrás

Forrás: xiaomitime.com

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?

- Hirdetés -