- Hirdetés -
()

A Xiaomi rajongói számára újabb nagyszerű hírrel szolgálhatunk. A gyártó 2018-ban egyértelműen átvette a vezetést a Samsungtól és immár India vezető mobiltelefon okostelefon gyártójává vált. Ez az ország, amely folyamatosan bizonyította okostelefonok iránti szenvedélyét.

Indiai okostelefon eladások

A Counterpoint Research által közzétett legfrissebb jelentés szerint a kínai gyártó, a Xiaomi nemcsak 2018 utolsó negyedévében, hanem az egész évben India első számú márkájává lépett. Sőt még a 2017-es eladási eredményeiket is sikerült túlszárnyalniuk.

Az alábbi táblázatban látható a piacon résztvevő márkák százalékos aránya 2017-2018 között időszakban Indiában:

okostelefon eladások Indiában 2017-2018

Ahogy a táblázatban látható, a Xiaomi egészen hihetetlen eredményt ért el 2018-as évben, ahol is a piac 27% -át fedi le. Ezzel meghaladja a Samsung által elért 22%-os piaci részesedését.

Xiaomi India

Miért olyan fontos India az okostelefonok piacán?

Valószínűleg sok felhasználó felteszi magának a kérdést: miért olyan fontos India?

A válasz egészen egyszerű: India a világ második legnagyobb okostelefon-piaca, Kína után.

Xiaomi India

Karn Chauhan, a Counterpoint Research kutatási elemzője nyilatkozta:

India a világ második legnagyobb okostelefon piaca Kína után, túllépte a 430 millió okostelefon-felhasználót, de ez csak az összes lehetséges okostelefon-piac 45% -át képviseli.

Karn Chauhan hozzáteszi a Xiaomi növekedésének okait is, mivel ez a 2018-as év kulcsfontosságú, a cég által az eszközökben kínált alacsony árak:

2018-ban ez volt az egyik legfontosabb oka annak, hogy nemcsak az új felhasználók váltottak okostelefonokra, de volt egy egészséges frissítés az árszinteken belül, különösen a belépő szintű okostelefonoktól a középszintű szegmensig

Az Anshika Jain, a Counterpoint Research egy másik kutatási elemzője is ezt követte, mondván:

A kulcsfontosságú szereplők részvételét láttuk, míg a verseny fokozódásakor a kisebb márkák kiléptek a piacról. Ez azonban nem jelenti azt, hogy nincs hely az új gyártók számára. A Realme, amely 2018 második negyedévében lépett be az Indiai piacra, 2018 utolsó negyedévére már az ötödik legnagyobb gyártójává vált Indiában. Mindezt gyorsabban elérve – több, mint négymillió vásárlóval – mint bármely más márka.

A kínai márkák jelenleg az indiai mobiltelefon-piac közel kétharmadát teszik ki, ami 2017-ben 54% volt.

Összességében az Indiában értékesített mobiltelefonok száma először lépte át a 330 milliós darabszámot. Ez a 2018-ban értékesített okostelefonok közel 44%-át teszi ki.

 

 

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattintson egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:

Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.

Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...

Kövess minket a közösségi médiában!

Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!

Javítsuk ezt a bejegyzést!

Mondja el, hogyan javíthatnánk ezt a bejegyzést?

- Hirdetés -