A Xiaomi rajongói számára újabb nagyszerű hírrel szolgálhatunk. A gyártó 2018-ban egyértelműen átvette a vezetést a Samsungtól és immár India vezető mobiltelefon okostelefon gyártójává vált. Ez az ország, amely folyamatosan bizonyította okostelefonok iránti szenvedélyét.
No. 1 for 1 entire year. We were the #1SmartphoneBrand in India in 2018. The 'M'illennials have spoken.
There's more. Xiaomi was the only smartphone brand to grow its market share (by 47% from 2017). Thank you for all the ❤️ Mi fans.
A Counterpoint Research által közzétett legfrissebb jelentés szerint a kínai gyártó, a Xiaomi nemcsak 2018 utolsó negyedévében, hanem az egész évben India első számú márkájává lépett. Sőt még a 2017-es eladási eredményeiket is sikerült túlszárnyalniuk.
Az alábbi táblázatban látható a piacon résztvevő márkák százalékos aránya 2017-2018 között időszakban Indiában:
Ahogy a táblázatban látható, a Xiaomi egészen hihetetlen eredményt ért el 2018-as évben, ahol is a piac 27% -át fedi le. Ezzel meghaladja a Samsung által elért 22%-os piaci részesedését.
Miért olyan fontos India az okostelefonok piacán?
Valószínűleg sok felhasználó felteszi magának a kérdést: miért olyan fontos India?
A válasz egészen egyszerű: India a világ második legnagyobb okostelefon-piaca, Kína után.
Karn Chauhan, a Counterpoint Research kutatási elemzője nyilatkozta:
India a világ második legnagyobb okostelefon piaca Kína után, túllépte a 430 millió okostelefon-felhasználót, de ez csak az összes lehetséges okostelefon-piac 45% -át képviseli.
Karn Chauhan hozzáteszi a Xiaomi növekedésének okait is, mivel ez a 2018-as év kulcsfontosságú, a cég által az eszközökben kínált alacsony árak:
2018-ban ez volt az egyik legfontosabb oka annak, hogy nemcsak az új felhasználók váltottak okostelefonokra, de volt egy egészséges frissítés az árszinteken belül, különösen a belépő szintű okostelefonoktól a középszintű szegmensig
Az Anshika Jain, a Counterpoint Research egy másik kutatási elemzője is ezt követte, mondván:
A kulcsfontosságú szereplők részvételét láttuk, míg a verseny fokozódásakor a kisebb márkák kiléptek a piacról. Ez azonban nem jelenti azt, hogy nincs hely az új gyártók számára. A Realme, amely 2018 második negyedévében lépett be az Indiai piacra, 2018 utolsó negyedévére már az ötödik legnagyobb gyártójává vált Indiában. Mindezt gyorsabban elérve – több, mint négymillió vásárlóval – mint bármely más márka.
A kínai márkák jelenleg az indiai mobiltelefon-piac közel kétharmadát teszik ki, ami 2017-ben 54% volt.
Összességében az Indiában értékesített mobiltelefonok száma először lépte át a 330 milliós darabszámot. Ez a 2018-ban értékesített okostelefonok közel 44%-át teszi ki.
Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?
Kattintson egy csillagra az értékeléshez!
Átlagos értékelés / 5. Szavazatok száma:
Eddig nincs szavazat! Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a bejegyzést.
Mivel hasznosnak találtad ezt a bejegyzést...
Kövess minket a közösségi médiában!
Sajnáljuk, hogy ez a bejegyzés nem volt hasznos az Ön számára!